Παρασκευή, 6 Οκτωβρίου 2017

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΠΛΩΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ....ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ!



Για να εξηγήσουμε την πρωτοβουλία σχετικά με  τη νέα ΠΔΕΜ θα πρέπει πρωτίστως να καταλάβουμε  την ανάγκη που την επέβαλαν.

Δυστυχώς η μοναδική ανάγκη αυτή τη στιγμή για την ηγεσία του ΛΣ, είναι η έλλειψη προσοντούχων δηλαδή Πλοιάρχων και Μηχανικών!

Τι προσπάθησαν  λοιπόν να κάνουν ώστε να καλύψουν την ανάγκη ? Μπαλώματα!

Προσπάθησαν(και κατά την άποψη μου δεν τέλειωσε) να αλλάξουν την  κατηγοριοποίηση των Πλωτών δηλαδή να τα υπαγάγουν σε κατώτερη κατηγορία, ούτως ώστε να απαιτείται μικρότερη αριθμητικά σύνθεση(η ασφάλεια σε αυτή τη φάση είναι ήσσονος σημασίας),να μειώσουν συνολικά τις συνθέσεις,αλλά και τα προσόντα που απαιτούνται στην στελέχωση τους,με προφανή σκοπό, την εξοικονόμηση ανθρώπινων πόρων.

Αντί λοιπόν  να διορθώσουν,να κάνουν προσλήψεις του απαιτούμενου εξειδικευμένου προσωπικού και παράλληλα να εκπαιδεύσουν  υφιστάμενα στελέχη στην κατεύθυνση της επιχειρησιακής εκμετάλλευσης,με ανάλογα βέβαια κίνητρα για τους ενδιαφερομένους, τόσο οικονομικά όσο και βαθμολογικά,επιλέγουν τον γνωστό και εύκολο δρόμο της οπισθοδρόμησης.

Εάν όλο αυτό τον χρόνο που βρίσκονται στην εξουσία αναλάμβαναν πρωτοβουλίες και προχωρούσαν σε οφειλόμενες ενέργειες(προσλήψεις,μετεκπαιδεύσεις κλπ.) το πρόβλημα θα είχε αμβλυνθεί.

Προσλήψεις γίνονται, βέβαια, έστω και λίγες, αλλά όχι στοχευμένες και εκεί που περισσότερο χρειάζονται.

Γιατί?

Γιατί δεν υπάρχει όραμα,κατεύθυνση,"μπούσουλας",γιατί δεν μπορούν να "επιβάλλουν" το αυτονόητο.

Συμβιβάζονται για να μη στεναχωρήσουν την πολιτική εξουσία που με τη σειρά ενεργεί χωρίς γνώση!

Περαιτέρω μιλούν σήμερα και υπόσχονται  διπλά ή πολλαπλά πληρώματα,χρησιμοποίηση των πληρωμάτων των σκαφών σε παράλληλα καθήκοντα - μόνο - σε εξαιρετικές περιπτώσεις,επαρκή και ξεκάθαρο καθορισμό των καθηκόντων και ειδικοτήτων, αστεία πράγματα, πως και με ποιους.

Εδώ με το ζόρι υπάρχουν ΜΟΝΑ ΠΛΗΡΏΜΑΤΑ.

Μετά λοιπόν την αυτονόητη και οφειλόμενη θετική ενέργεια της ΠΕΑΛΣ ,επανήλθαμε  "ευτυχώς" στο σημείο  που είμαστε και σε κάποια σημεία  προς το καλύτερο.

Εάν τώρα αλλάξουν ρότα προς την κατεύθυνση που προαναφέραμε μπορεί και να δούμε στο μέλλον μια νέα σοβαρή και αξιόπιστη ΠΔΕΜ.

Το θέλουν και εάν ναι, το μπορούν?

ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α.ΣΑΙΤΑΚΗΣ

τ. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΑΛΣ



ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΑΛΣ


1. Η τοποθέτηση των πληρωμάτων των ΠΛΣ σύμφωνα με το υφιστάμενο πλαίσιο τοποθετήσεων μεταθέσεων.
2. Η εξασφάλιση της οργανικής σύνθεσης των Πλωτών Λ.Σ. τόσο για την επιχειρησιακή ετοιμότητά τους όσο και για την διασφάλιση των δικαιωμάτων (άδειες, ρεπό κλπ) των υπηρετούντων σε αυτά. 
3. Η μη υποβάθμιση των προσόντων και της απαιτούμενης προϋπηρεσίας όλων των ειδικοτήτων των πληρωμάτων.
4. Η ορθολογικότερη κατηγοριοποίηση των Πλωτών 
5. Η εξασφάλιση της δυνατότητας δημιουργίας διπλών ή πολλαπλών πληρωμάτων.
6. Η χρησιμοποίηση πληρωμάτων των σκαφών σε παράλληλα καθήκοντα στις Υπηρεσίες που θα ανήκουν, μόνο σε περίπτωσεις αισθητά μειωμένης οργανικής δύναμης της Λιμενικής Αρχής και μέχρι την αποκατάστασή της, μετά απο επαρκώς αιτιολογημένο αίτημα του Λιμενάρχη, γνωμοδότηση του Διοικητή ΠΕΔΙΛΣ, της ΔΠ και της ΔΕΜ.
7. Η μη «νομιμοποίηση» της υπηρεσιακής πατέντας του προϊσταμένου υπηρεσίας καθώς και ο καθορισμός των διοικητικών καθηκόντων του Προϊσταμένου Υπηρεσίας, εφόσον κατ' εξαίρεση αυτός υφίσταται.
8. Ο επαρκής και ξεκάθαρος καθορισμός των καθηκόντων και ειδικοτήτων των πληρωμάτων.
9. Η αλλαγή του τρόπου διάθεσης των ΠΛΣ και των ΠΑΘ στις Λιμενικές Αρχές αλλά και η επιχειρησιακή εκμετάλλευση τους από αυτές.
 
Υποστήριξη : SITE | Αρχική | facebook
Δ.Σ © 2012. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ - limenika-nea.blogspot.com
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ Δ.Σ-Δ.Σ ΦΟΡΟΥΜ
ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ ΛΣBlogger
-->