Δευτέρα, 6 Νοεμβρίου 2017

ΠΕΑΛΣ ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ.....ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ : Με γνώμονα πάντα την εποικοδο μητική συμβολή μας με ειλικρινή διάλογο και διάθεση συνεργασίας, επανατοποθετούμαστε επί του Σχεδίου Νόμου του ΥΝΑΝΠ



Αριθμ. Πρωτ.: Φ.100/Α/131/17


Με αφορμή την κατάθεση του σχεδίου νόμου «Ενδυνάμωση της διαφάνειας και της αξιοκρατίας σε θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενίσχυση της κοινωνικής συμμετοχής στην ακτοπλοΐα, θέματα πολιτικού προσωπικού, συμπλήρωση διατάξεων για τα λιμενικά έργα και άλλες διατάξεις» στη Βουλή, η ΠΕΑΛΣ υπενθυμίζει ότι τα δύο αυτά χρόνια έχει τοποθετηθεί επανειλημμένως κατ΄ άρθρο, με ανακοινώσεις και υπομνήματα, αλλά και σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τον κ. Υπουργό, αλλά και τους συνεργάτες του.



Δυστυχώς, η προσπάθεια μας, όλο αυτό το χρονικό διάστημα, αν κι έγινε με γνώμονα πάντα την εποικοδομητική συμβολή μας με ειλικρινή διάλογο και διάθεση συνεργασίας, έβρισκε κατά καιρούς αρκετά εμπόδια.


Παρόλα αυτά, σήμερα, η διάθεση του κ. Υπουργού να ακούσει τις τοποθετήσεις – προτάσεις μας, έστω και «στο παρά πέντε», αλλά και η αλλαγή ηγεσίας της ΠΟΕΠΛΣ, ενισχύουν την ελπίδα ότι το σχέδιο νόμου, όπως αυτό θα ψηφιστεί από την Βουλή, θα ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες του Οργανισμού που υπηρετούμε και των στελεχών του.


Η ΠΕΑΛΣ θα τοποθετηθεί εκ νέου τις επόμενες μέρες στη Βουλή κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου, επιδεικνύοντας βεβαίως την απαιτούμενη σταθερότητα στις απόψεις, τοποθετήσεις και προτάσεις ως κάτωθι.


ΜΕΡΟΣ Γ


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α


• Άρθρα 26 - 27 – 28 -29- 30


Τοποθετήσεις - Μεταθέσεις

Εμμένουμε στην απόσυρση των άρθρων.

Η ΠΕΑΛΣ έχει υποβάλλει απόψεις επί νέου σχεδίου π.δ. όπως της είχε ζητηθεί τουλάχιστον εδώ και ενάμισι χρόνο από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία του ΥΝΑΝΠ.
Το εν λόγω σχέδιο τύγχανε καθολικής αποδοχής (στρατιωτικής ιεραρχίας και του έτερου συνδικαλιστικού φορέα) και αντιμετώπιζε τις όποιες δυσλειτουργίες του π.δ. 33 (Κώδικας Μεταθέσεων) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
Θεωρούμε ότι το προαναφερόμενο π.δ. θα μπορούσε εκ νέου να τεθεί ως βάση διαλόγου για έναν νέο Κώδικα Μεταθέσεων.


• Άρθρα 31-32-33-34-35-36
Μετατάξεις
Για τις μετατάξεις υφίσταται σχετικό νομοθετικό πλαίσιο, η αντικατάσταση του οποίου με τα παραπάνω άρθρα δεν μας βρίσκει σύμφωνους.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
• Άρθρο 37
Αξιολόγηση στελεχών Λ.Σ.

Επισημάναμε ότι υφίσταται σχετικό νομοθετικό πλαίσιο (π.δ. 81/2012) για το οποίο προτείνουμε την τροποποίησή του κι ως εκ τούτου διαφωνούμε με το άρθρο.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
• Άρθρα 38-39-40-41-42-43-44-45-46-47-48-49-50-51
Πειθαρχικός Έλεγχος στελεχών Λ.Σ.
Προτείνουμε την απόσυρση των εν λόγω άρθρων
και όπου απαιτείται την τροποποίηση του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου.


ΜΕΡΟΣ Δ
• Άρθρο 52-53-54-55-56-57
Στρατηγικός Επιχειρησιακός σχεδιασμός Λ.Σ.

Προτείνουμε την απόσυρση των άρθρων.


ΜΕΡΟΣ Ε
Θέματα προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚ.Τ.

• Άρθρο 58

Επιλογή στρατιωτικής Ηγεσίας
Προτείνουμε την απόσυρση του άρθρου.


• Άρθρο 64
Τροποποίηση Οργανικών Θέσεων

Προτείνουμε την τροποποίηση των οργανικών θέσεων σε ότι αφορά στην επέκταση των ενιαίων θέσεων και για τους Αξιωματικούς ΛΣ προέλευσης ΣΝΔ από τον βαθμό του Σημαιοφόρου έως του Αντιπλοίαρχου, όπως ακριβώς προβλέπει το εν λόγω άρθρο και για τους Αξιωματικούς απευθείας κατάταξης. Σε διαφορετική περίπτωση διαφωνούμε με το εν λόγω άρθρο.


• Άρθρο 65
Υπολογισμός χρόνου στρατιωτικής θητείας

Προτείνουμε την απόσυρση ή τροποποίηση του άρθρου.
Το άρθρο όπως έχει διαμορφωθεί αφορά περίπου 300 στελέχη Λ.Σ. και αποτελεί διακριτική μεταχείριση σε βάρος των γυναικών στελεχών Λ.Σ. και άνιση μεταχείριση μεταξύ των υπολοίπων ανδρών στελεχών του Λ.Σ
.


• Άρθρο 69
Παροχή υπηρεσιών υγείας από ΕΟΠΠΥ

Παραμένουμε επιφυλακτικοί για το αν δύναται να εφαρμοστεί το άρθρο.


• Άρθρο 70
Ειδικά – τυπικά προσόντα προαγωγής

Να συμπεριληφθεί στο άρθρο κι η Υπηρεσία ΚΣΕΔ Λ.Σ.– ΚΕΠΙΧ Λ.Σ. στις υπηρεσίες που λαμβάνονται υπόψη για την προαγωγή στο βαθμό του Πλωτάρχη ΛΣ.
• Άρθρο 71
Λιμεναρχείο Αγίου όρους

Στην παρ 4. να καθορισθεί χρονικό διάστημα καθορισμού νέας οργανικής σύνθεσης. Στην παράγραφο 5 του ιδίου άρθρου να αφαιρεθεί η τελευταία πρόταση «Η έδρα του Λιμεναρχείου Αγίου Όρους δεν επιτρέπεται να δηλώνεται ως τόπος επιλογής». Και τέλος το ΛΦ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ να μετατραπεί σε ΛΤ αφού ήδη ξεκίνησε η λειτουργία έτερου ΛΦ στην Αγία Λαύρα.


• Άρθρο 72 Κατάταξη Λιμενικών Τμημάτων

Στην παρ.1 να διαγραφούν οι φράσεις «στελεχώνονται με τις διαδικασίες των άρθρων 26 έως και 30 του παρόντος» Για την εφαρμογή των άρθρων 26 έως και 30 του παρόντος ………. ου άρθρου 30 του παρόντος».
Στην 4η κατηγορία να μεταφερθούν από την 5η κατηγορία τα Λ/Τ Ν. Μουδανιών και Ν. Μαρμαρά.
Στην παρ. 2 του ιδίου άρθρου να καθορισθεί χρονικό διάστημα καθορισμού νέας οργανικής σύνθεσης.
Η παρ. 4 του ιδίου άρθρου να αντικατασταθεί ως εξής:
- Οι μεταθέσεις-τοποθετήσεις στα Λιμενικά Τμήματα πραγματοποιούνται σύμφωνα με το π.δ. 33/09 όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει. Τα στελέχη που είναι ήδη τοποθετημένα στα Λιμενικά Τμήματα πριν την ισχύ του παρόντος νόμου και επιθυμούν την παραμονή τους καταλαμβάνουν οργανική θέση κατά προτεραιότητα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις τις ισχύουσες διατάξεις περί μεταθέσεων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ..
- Μέχρι έως της κάλυψης της οργανικής σύνθεσης των Λιμενικών Τμημάτων από το συμβούλιο μεταθέσεων και εντός εννέα (09) μηνών αποκλειστικής ημερομηνίας της ισχύς του παρόντος διατάγματος δύναται να πραγματοποιούνται τοποθετήσεις στα Λιμενικά Τμήματα σύμφωνα με το άρθρο 40 του ν. 4256/2014 και του π.δ. 33/09 όπως αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Ειδικά λόγω της δυσκολίας διαβίωσης και της νησιωτικότητας για τα στελέχη που υπηρετούσαν στα Λιμενικά Τμήματα α) Α΄ Λιμενικό Τμήμα Σαμοθράκης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Αλεξανδρούπολης. β) Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κυθήρων του Λιμεναρχείου Νεάπολης Βοιών, γ) Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κέας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Λαυρίου, δ) Α΄ Λιμενικό Τμήμα Σκοπέλου του Λιμεναρχείου Σκιάθου, ε) Α΄ Λιμενικό Τμήμα Θάσου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καβάλας ο χρόνος παραμονής τους να λογίζεται πριν την έναρξη ισχύος του Π.Δ 81/2014


• Άρθρο 73
Εκπροσώπηση στελεχών ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.

Να διαγραφούν οι φράσεις «και εκλέγονται από την Γενική Συνέλευση των ανωτέρω φορέων αντίστοιχα»
και των δύο περιπτώσεων καθώς και να διαγραφεί η τελευταία πρόταση της α΄ περίπτωσης.


ΜΕΡΟΣ Ζ΄
• Άρθρο 79
Μεταρρύθμιση του συστήματος εκπαίδευσης στελεχών Λ.Σ.

Δηλώνουμε την αντίθεσή μας στην εισαγωγή Αξιωματικών Λ.Σ. μέσω Πανελληνίων Εξετάσεων καθώς κατά την άποψή μας δεν υπάρχει και δεν έχουμε διαπιστώσει μέχρι σήμερα προσπάθειες για κατάλληλη κτιριακή υποδομή, για κατάλληλη εκπαιδευτική ύλη, για κατάλληλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και εκπαιδευτικό προσωπικό για την επιχειρούμενη εφαρμογή εισαγωγής μέσω Πανελληνίων Εξετάσεων.
Η εισαγωγή των Αξιωματικών ΛΣ πρέπει να γίνεται μέσω ΑΣΕΠ, ώστε να παραμείνει η δυνατότητα άντλησης ανθρώπινου δυναμικού με πτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους, και πτυχία ΑΕΝ τους οποίους έχουν αποκτήσει αφενός αδαπάνως για το Κράτος και αφετέρου μπορείς να επικεντρωθείς σε ειδικότητες που χρειάζεσαι μέσω μιας κοινής εκπαίδευσης και μια κοινής επετηρίδας. Η επιπρόσθετη ακαδημαϊκή αλλά και στρατιωτική εκπαίδευσή τους παρέχεται από την Σχολή ΣΝΔ η οποία σε κάθε περίπτωση πρέπει να συνεχιστεί.
Για τα δε στελέχη Υπαξιωματικούς ΛΣ και Λ/φ προτείνουμε μεταβατική διάταξη μέχρι την 1η έξοδο από την σχολή δηλ. 3-4 χρόνια καθώς το μεγάλο διάστημα 3-4 ετών που απαιτείται για την αποφοίτησή τους έχει ως συνέπεια την μη πρόσληψη νέων στελεχών.
Θα πρέπει επίσης να υπάρξει νέα ρύθμιση για εισαγωγή στην σχολή Υ/Ξ (ταχύρυθμη) μόνο μέσα από τους υπηρετούντες στο Σώμα.


• Άρθρα 84-85
Με την δημιουργία Υπηρεσίας Εσωτερικού Ελέγχου με αυξημένες αρμοδιότητες, οι οποίες κατά την άποψή μας έρχονται σε σύγκρουση με τις αρμοδιότητες της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων, δημιουργώντας παράλληλα προβλήματα καθώς η δράση της θα αφορά ένα ένστολο στρατιωτικά συντεταγμένο Σώμα Ασφαλείας και πιθανώς να οδηγεί στην κατάργηση της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων.


ΜΕΡΟΣ Ι


• Άρθρα 107-108-110
Μετασχηματισμός συστήματος εποπτείας πλοίων

Διαφωνούμε σε κάθε περίπτωση με τα άρθρα. 

 Η διατήρηση του Τοπικών Κλιμακίων Επιθεώρησης Πλοίων είναι επιβεβλημένη.

Στο άρθρο 107 και στις παρ. 1&2 να διαγραφούν οι λέξεις ´´……οι Λιμενικές Αρχές καθώς και τα τοπικά κλιμάκια Επιθεώρησης Πλοίων´´. Επίσης στο άρθρο 1 παρ.2 μετά τις λέξεις´´ στο πεδίο εφαρμογής του μέρους αυτού δεν συμπεριλαμβάνονται να προστεθούν οι λέξεις ´´ Οι επιθεωρητές των τοπικών κλιμακίων Επιθεώρησης (ΤΚΕΠ), τα προσόντα των οποίων καθορίζονται στο ΠΔ 345/2000 ´´ Διατάξεις που αφορούν στα τοπικά κλιμάκια επιθεώρησης πλοίων´´.


• Άρθρο 114
Ενίσχυση της διαφάνειας σε θέματα αρμοδιότητας ΥΝΑΝΠ


Εκφράζουμε την αντίθεσή μας στην απαγόρευση του δικαιώματος των Αξιωματικών ΛΣ στην εργασία
μετά την αποστρατεία τους σύμφωνα πάντα με τις διατάξεις που προβλέπονται για όλους τους συνταξιούχους του Δημοσίου στην υφιστάμενη σχετική νομοθεσία, λαμβάνοντας υπόψη την πρόωρη, όχι τη αίτηση τους, συνταξιοδότηση των Αξιωματικών ΛΣ και την αναγκαιότητα εξεύρεσης λύσης – λαμβανομένων υπόψη της οικονομικής κατάστασης της Χώρας και των ασαφών κριτηρίων βάσει των οποίων κρίνονται οι Αξιωματικοί.
Σε κάθε περίπτωση η παρ. 4 του άρθρου 114 πρέπει να αφαιρεθεί.


• Άρθρο 115
Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών ΥΝΑΝΠ

Διαφωνούμε και αιτούμαστε την απόσυρση του άρθρου.


• Άρθρο 116

Αξιοποίηση στελεχών σε θέσεις εξωτερικού
Διαφωνούμε με το άρθρο, αιτούμαστε την απόσυρσή του και προτείνουμε την επανεξέτασή του και την ένταξή του στο νέο π.δ. περί μεταθέσεων.
Σε διαφορετική περίπτωση προτείνουμε την αυστηρή τήρηση της διετίας και την εκτέλεση των διαταγών κατά τους θερινούς μήνες. Ο τυχόν πέραν της διετίας χρόνος που θα προκύπτει από την εφαρμογή, προτείνεται να κατανεμηθεί σταδιακά μεταξύ του παραδίδοντος και παραλαμβάνοντος Αξιωματικού.
Για την περ. 3 προτείνεται η ισχύς των διατάξεων του προηγούμενου εδαφίου σχετικά με την πιστοποίηση του άρθρου 3 του παρόντος του νόμου να αρχίζει τέσσερα έτη από την δημοσίευση του παρόντος και όχι δύο.
Επιπρόσθετα διαφωνούμε στην υποβολή σε έλεγχο καταλληλότητας των Αξιωματικών για τους οποίους εκδίδεται διαταγή μετάθεσης στις Έδρες Ναυτιλιακών Ακολούθων.
Για τα κριτήρια μετάθεσης των Αξιωματικών προέλευσης ΣΝΔ πρέπει να υπάρξει μεταβατικό στάδιο εφαρμογής για τους ήδη υπηρετούντες με το βαθμό του Αντιπλοιάρχου και του Πλοιάρχου (π.χ. Καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας ή της χώρας που πρόκειται να μετατεθούν, πιστοποίηση του άρθρου 3 του παρόντος σχεδίου νόμου).


Επιπρόσθετα άπαντες οι Αξιωματικοί (όλων των κατηγοριών) οι οποίοι πρόκειται να τοποθετηθούν σε έδρες Ναυτιλιακών Ακολούθων πρέπει να έχουν συμπληρώσει τα ίδια πραγματικά ειδικά προσόντα, τα οποία και πρέπει να επανακαθοριστούν για το σκοπό αυτό.
Δεν μας βρίσκει σύμφωνους η περ. ιβ (β) της παρ.5.


• Άρθρο 132
Χρήση συστημάτων καταγραφής ήχου και εικόνας από Λ.Σ.


Εκφράζουμε την επιφύλαξή μας.



• Άρθρο 133
Προαγωγή Αξιωματικών Λ.Σ.
Εκφράζουμε την επιφύλαξή μας.


Επίσης επισημαίνουμε:


1) την αδήριτη ανάγκη τροποποίησης του απαρχαιωμένου και αναχρονιστικού νομικού πλαισίου διενέργειας των κρίσεων, που σε κάθε περίπτωση δεν είναι ικανό να ανταποκριθεί στην σύγχρονη εποχή και δεν εμπεδώνει το αίσθημα δικαίου του κρινόμενου, αλλά και μεταξύ των στελεχών


2) την αναγκαιότητα ρύθμισης της δυνατότητας άμεσης καταβολής προκαταβολής από το ΤΑΛΣ σε όσους αποστρατεύονται ως «ευδοκίμως τερματίσαντες» ή με την διαδικασία των κρίσεων, καθώς και την επίσπευση των διαδικασιών τόσο αναφορικά με την καταβολή της σύνταξης από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, όσο και με την άμεση υιοθέτηση του προτεινόμενου σεναρίου – ρύθμισης από το ΤΑΛΣ, που καθορίζει τις εισφορές υπέρ του ταμείου και το ποσοστό των αποδοχών για το καθορισμό του εφάπαξ βοηθήματος στους ασφαλισμένους.


3) την αναγκαιότητα συμπερίληψης άρθρου περί αναβάθμισης των πτυχίων των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού.


4) Την αναγκαιότητα ρύθμισης για τους Αξιωματικούς που έχουν αποφοιτήσει από ΑΕΝ ώστε να μπορούν να αναβαθμίζουν και διατηρούν το δίπλωμα τους και τα πτυχία τους εν ισχύ, στα νέα πρότυπα, ως εν ενεργεία αξιωματικοί ΛΣ ή να παρέχεται η δυνατότητα αυτή έστω και μετά την αποστρατεία τους.


5) την αναγκαιότητα εξεύρεσης λύσης για τους Αξιωματικούς που είναι ασφαλισμένοι στο ΤΣΜΕΔΕ.


6) την αναγκαιότητα ρύθμισης για την βαθμολογική εξέλιξη - προαγωγή Αξιωματικών ΛΣ. και συγκεκριμένα:

α) Υποπλοίαρχων ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. προέλευσης Σ.Δ.Σ.ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. οι οποίοι, ενώ κρίθηκαν προακτέοι με το από 22-04-2015 Προεδρικό Διάταγμα (ΦΕΚ 427 Γ'/6-5-2015), δεν προήχθησαν με το από 05-11-2015 Προεδρικό Διάταγμα (ΦΕΚ 1193 Γ'/25-11-2015), κατ' εφαρμογή του άρθρου 8 παράγραφος 1 του ΠΔ 81/2015 (Α' 139) και
β) των από 13-11-2015, Υποπλοίαρχων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ ειδικότητας Τεχνικού οι οποίοι, ενώ κρίθηκαν προακτέοι με το από 22-04-2015 Προεδρικό Διάταγμα (ΦΕΚ 427 Γ'/6-5-2015), δεν προήχθησαν με το από 05-02-2016 Προεδρικό Διάταγμα (ΦΕΚ 156 Γ'/24-02-2016), κατ' εφαρμογή του άρθρου 8 παράγραφος 1 του ΠΔ 81/2015 (Α' 139).
Οι ανωτέρω Υποπλοίαρχοι Λ.Σ., φέρουν πλέον τον βαθμό του Πλωτάρχη αλλά με ένα χρόνο διαφορά από τους Πλωτάρχες της τάξης τους. Προτείνεται ο βαθμός τους να δοθεί αναδρομικά από 20.10.2015 προκειμένου να μην διαταραχθεί η ιεραρχική σχέση μεταξύ τους.


7) την επιτακτική ανάγκη αύξησης των οργανικών θέσεων και ακολούθως την ορθή ανακατανομή αυτών, αλλά και την άμεση ενίσχυση κυρίως των επιχειρησιακών μέσων και των υπηρεσιών του Αν. Αιγαίου με προσωπικό φέρνοντας ως παράδειγμα τη απασχόληση των πληρωμάτων στη Λέρο για 120 εως 140 ώρες την εβδομάδα.


8) την αναγκαιότητα ρύθμισης για τα Κλιμάκια Ειδικών Αποστολών ΛΣ-ΕΛΑΚΤ. Με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις τα ΚΕΑ/ΛΣ-ΕΛΑΚΤ μετονομάζονται σε ΤΕΑ/ΛΣ-ΕΛΑΚΤ. Επίσης διασφαλίζεται η οργανωτική-διοικητική-επιχειρησιακή αυτοτέλειά τους προσβλέποντας στην βελτίωση της επιχειρησιακής τους αποτελεσματικότητας.


9). την αναγκαιότητα ρύθμισης θεμάτων κανονισμού εργασίας και πενθημέρων. Με την προτεινόμενη ρύθμιση επιλύονται οριστικά θέματα τα οποία έχουν αποτελέσει σημείο τριβής και λανθασμένων ερμηνειών.


10) την αναγκαιότητα ρύθμισης για την ίδρυση λεσχών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Η ρύθμιση αυτή αποσκοπεί στην ίδρυση θεσμών στο πλαίσιο της διοικητικής μέριμνας του προσωπικού ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.


11) την αναγκαιότητα ρύθμισης για το επίδομα παραμεθορίου. Να προστεθούν στο άρθρο 127 του ν. 4472/17 και οι Νομοί Θεσπρωτίας και Κέρκυρας καθώς και η Νήσος Σκύρο στις παραμεθόριες περιοχές όπως αυτές έχουν καθορισθεί σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρο 114 του ν. 3978/11 με τον οποίο αντικαταστάθηκε το άρθρο 24 του ν. 1892/1990.


Τέλος, δηλώνουμε αντίθετοι:


με την συγχώνευση της Υπηρεσίας Εσωτερικών Υποθέσεων του Υπουργείου με τις Εσωτερικές Υποθέσεις του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης,
με το επιχείρημα ότι έτσι θα υπάρχει μεγαλύτερος και ποιοτικότερος έλεγχος των δραστηριοτήτων που μπορεί να υπάρχουν στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ., καθώς και αιτία δεν βρίσκουμε αλλά και το εν λόγω εγχείρημα είναι αμφιβόλου αποτελεσματικότητας, με πρόσφατο παράδειγμα την αποτυχία παρεμφερών προσπαθειών ενοποίησης με τον έτερο οργανισμό ασφαλείας της ΕΛ.ΑΣ., δημιουργώντας πλειάδα προβλημάτων στην ομαλή λειτουργία του ΥΝΑΝΠ και του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. γενικά και ειδικά όπως και πριν λίγα χρόνια αποδείχτηκε.


Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Σπυρίδων Π. ΠΑΣΣΑΚΟΣ Ιωάννης ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
 
Υποστήριξη : SITE | Αρχική | facebook
Δ.Σ © 2012. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ - limenika-nea.blogspot.com
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ Δ.Σ-Δ.Σ ΦΟΡΟΥΜ
ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ ΛΣBlogger
-->