Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου 2017

ΦΟΥΡΤΟΥΝΕΣ για τον καπετάν Μάκη Αγούδημο που... ξεκουράζεται στην Ελβετία.. Πώς από τα μεγαλεία ο εφοπλιστής έφτασε στα χρέη και στο ένταλμα σύλληψης


❱❱ Ενταλμα σύλληψης για τον Γεράσιμο Αγούδημο, ο οποίος από το 2009 «ξεκουράζεται» στην Ελβετία.

Από τoυς
Ντέμη Ντάβαρη, Θάνο Μακρογαμβράκη

Ένταλμα σύλληψης σε βάρος του άλλοτε κραταιού πλοιοκτήτη Γεράσιμου Αγούδημου εξέδωσε το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά, καθώς δεν προσήλθε στο εδώλιο για να δικαστεί για το αδίκημα της άμεσης συνέργειας σε ανακριβή απόδοση ΦΠΑ κατ’ εξακολούθηση, συνολικού ποσού που υπερβαίνει ανά φορολογικό έτος τα 100.000 ευρώ.

Έπειτα από αλλεπάλληλες αναβολές στην εκδίκαση της υπόθεσης, το δικαστήριο αποφάσισε τη σύλληψη και την κράτηση του κατηγορούμενου εφοπλιστή, ο οποίος ωστόσο... ξεκουράζεται στο Λουγκάνο της Ελβετίας από το 2009! Μάλιστα, τις επόμενες ημέρες αναμένεται η έκδοση διεθνούς εντάλματος σύλληψης σε βάρος του εφοπλιστή και οι ελληνικές δικαστικές Αρχές θα ζητήσουν από την ελβετική Δικαιοσύνη να συνδράμει στη σύλληψη και έκδοση του Γεράσιμου Αγούδημου στη χώρα μας.


Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που ο 75χρονος πλέον εφοπλιστής… σνομπάρει τις ελληνικές δικαστικές αίθουσες. Ο πλοιοκτήτης των μυθικών φέρι δεν έχει παρασταθεί σε δεκάδες δίκες που αφορούν χρέη προς το ΝΑΤ, προς τους εργαζομένους του, αλλά και προς την Εφορία, με τον κατάλογο των «φεσωμένων» να μην έχει τελειωμό! Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, τα χρέη του προς τους προμηθευτές, τις εταιρίες πετρελαιοειδών, το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία αγγίζουν το αστρονομικό ποσό των 20.000.000 ευρώ!

Ο Γεράσιμος -ή Μάκης, για τους φίλους του- Αγούδημος, με πάθος για τα άλογα, τα πούρα και την καλή ζωή, ανδρώθηκε επιχειρηματικά τις δύο πρώτες τετραετίες του ΠΑΣΟΚ, όπως πολλοί άλλοι ανταγωνιστές του. Η πετυχημένη και κερδοφόρα πορεία του στη θάλασσα άρχισε ουσιαστικά το 1982, έναν χρόνο μετά την άνοδο του Ανδρέα Παπανδρέου στην εξουσία. Με τον αναπτυξιακό νόμο της εποχής 1262/1982 κατάφερε να πάρει τις πρώτες επιδοτήσεις, ύστερα και από παρότρυνση του καλού του φίλου Γιώργου Κατσιφάρα, τότε υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας. Ετσι, με τα πρώτα χρήματα, της τάξεως του 1.600.000.000 δρχ., αγοράζει τα δύο πρώτα πλοία του, το «Μιλένα» και το «Νταλιάνα», που έφεραν τα ονόματα των δύο κοριτσιών που είχε αποκτήσει από τον γάμο του με τη Ροδάνθη Αγούδημου - δύο γιαπωνέζικα σκαριά, που ανήκαν στην ιαπωνική Diamond Ferry και έμελλε να αλλάξουν άρδην τα ως τότε δεδομένα στα θαλάσσια ταξίδια.



Το 1989 ο Κεφαλλονίτης εφοπλιστής αναζητούσε κτίριο στο κέντρο του λιμανιού του Πειραιά για να εγκαταστήσει την αυτοκρατορία του. Ετσι, προχώρησε στην αγορά του γυάλινου πύργου στην Ακτή Μιαούλη, που σήμερα στέκει σαν «φάντασμα», με τις επιγραφές της εταιρίας να υπάρχουν ακόμα. Τις ημέρες της δόξας του όσοι τον επισκέπτονταν έμεναν άναυδοι από το μέγεθος και τη χλιδή του γραφείου, καθώς και από το γεγονός ότι για να φτάσει κάποιος ως την πόρτα του έπρεπε να περάσει από μια... κλίμακα (σκάλα) καραβιού!

Την ίδια χρόνια απέκτησε και τα πλοία «Ροδάνθη» και «Δημητρούλα». Η ανοδική πορεία τής τότε δυναμικά αναπτυσσόμενης εταιρίας του κορυφώθηκε το 1990, με την αγορά του επιβλητικού «Μαρίνα» και των δύο «Ρομίλντα», του πρώτου, που αγοράστηκε το 1992 για να μετονομαστεί σύντομα σε «Απόλλων Εξπρές 2», και του δεύτερου, του κλασικού «Ρομίλντα», που αγοράστηκε το 1993 και έμεινε στην GA FERRIES ως το τέλος της. Λέγεται, μάλιστα, ότι το «Δημητρούλα» πήρε το όνομά του από τη Δήμητρα Λιάνη - Παπανδρέου, ως ένδειξη αγάπης και εμπιστοσύνης στο πρόσωπο του προέδρου του ΠΑΣΟΚ. Οσο για το «Ροδάνθη», υπήρξε στα χρόνια της παντοκρατορίας του η επιτομή του στιλ και της πολυτέλειας στα θαλασσινά ταξίδια. Ενα πλωτό «παλάτι», που διέθετε εξωπραγματικές για την εποχή ανέσεις, όπως πισίνα, disco και καταστήματα, και «όργωσε» σχεδόν όλο το Αιγαίο.

Παροιμιώδης έχει μείνει η συμπεριφορά του Αγούδημου στους Φιλιππινέζους ναυτεργάτες, επειδή καθυστερούσαν τις εργασίες στο πλοίο «Ροδάνθη», ώστε να ξεκινήσει το ταξίδι για τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα. Με το πούρο στο χέρι, τους φώναζε: «Γιατί αργείτε; Δουλειά, ρε, δουλειά!»

Το 2009 η επιβολή λουκέτου στη ναυτιλιακή αυτοκρατορία Αγούδημου χαρακτηρίζεται μονόδρομος, αφού τα χρέη που είχε συσσωρεύσει προς τις εταιρίες πετρελαιοειδών για προμήθεια καυσίμων, τις εταιρίες επισκευών, αλλά και προς τον ΟΛΠ έφτασαν τα 20.000.000 ευρώ και «έπνιγαν» την GA Ferries. Είναι η εποχή που ο Μάκης Αγούδημος εμφανίζεται εξαιρετικά στενοχωρημένος, μετά την απόφαση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας να εξαιρεθεί από τη διεκδίκηση δρομολογίων για την κάλυψη 17 άγονων γραμμών. Η υγεία του κλονίζεται, ενώ κάποιοι θεωρούν ότι αποπειράθηκε να βάλει τέλος στη ζωή του λόγω της οικονομικής ασφυξίας, όταν μεταφέρθηκε ξαφνικά σε ιδιωτικό νοσηλευτικό κέντρο της Γλυφάδας λόγω «φαρμακευτικής δηλητηρίασης».

Το ένα μετά το άλλο, τα πλοία του Γεράσιμου Αγούδημου παίρνουν τον δρόμο προς τα διαλυτήρια πλοίων της Τουρκίας, ενώ άλλα βγαίνουν στο «σφυρί», όπως το «Jet Ferry» και το «Ανθή Μαρίνα», που είναι τα νεότερα της εταιρίας. Το 2010, αν και ο ίδιος έχει φύγει από τη χώρα με προορισμό το Λουγκάνο, προχωρά στην πώληση της υπερπολυτελούς βίλας του στην περιοχή Γαλάζια Ακτή του Λαγονησίου για κάτι παραπάνω από 15.000.000 ευρώ. Δεν θα έχουν, όμως, την ίδια τύχη τα υπόλοιπα ακίνητα της αυτοκρατορίας του, τα οποία βγαίνουν σε πλειστηριασμό το ένα μετά το άλλο. Ανάμεσα σ' αυτά, το τριώροφο κτίριο που βρίσκεται σε οικόπεδο 1,1 στρέμματος στη Γλυφάδα, ένα οικόπεδο ενός στρέμματος με κτίσματα στην περιοχή των Καλυβίων, αλλά και μια βίλα 750 τ.μ. σε οικόπεδο 620 τ.μ. στο Παλαιό Φάληρο.

Η αδυναμία του γιου του Νίκου στο ωραίο φύλο και τα αυτοκίνητα



Δύο ήταν πάντα τα μεγάλα πάθη του Νίκου Αγούδημου: τα γρήγορα αυτοκίνητα και οι όμορφες γυναίκες. Στο παρελθόν τον έχουμε δει να οδηγεί από BMB Μ3 coupe και Porcshe Cayenne μέχρι Mercedes και Rangler! Οσο για τις κατακτήσεις του; Η λίστα με τα ωραία θηλυκά που πέρασαν από τη ζωή του είναι μεγάλη.

Ο 32χρονος σήμερα γιος του Γεράσιμου Αγούδημου στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας φλέρταρε με τη Θέλξη, που εμφανιζόταν τότε σε νυχτερινό μαγαζί επί της λεωφόρου Συγγρού. Εκείνη τού αφιέρωνε από την πίστα το «Εχεις τα μάτια που λατρεύω» κι εκείνος έστρωνε χαλί από... λουλούδια μπροστά στα πόδια της! Αργότερα ο Νίκος έκανε σχέση με το μοντέλο Ινα Παλαμά κι έπειτα με την ηθοποιό Νικολέττα Καρρά. Τα επόμενα χρόνια πέρασε από τη ζωή του η πολιτικός Εύα Καϊλή, με την οποία γνωρίστηκε μέσω facebook.

Ο πιο γνωστός -πιθανότατα και ο μεγαλύτερος- έρωτας της ζωής του ήταν πάντως με την τραγουδίστρια Νάνσυ Αλεξιάδη, η οποία έβαλε στην άκρη την καριέρα της για περίπου πέντε χρόνια και τον ακολούθησε στο Λουγκάνο της Ελβετίας.



Η σχέση τους πέρασε από σαράντα κύματα, χωρισμούς και επανασυνδέσεις, μέχρι που γράφτηκε το οριστικό φινάλε. Μετά τον χωρισμό τους έγινε γνωστό ότι ο Νίκος Αγούδημος έπεσε στην αγκαλιά ακόμη μιας ξανθιάς τραγουδίστριας, της Ελεάννας Αζούκη.

espressonews.gr
 
Υποστήριξη : SITE | Αρχική | facebook
Δ.Σ © 2012. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ - limenika-nea.blogspot.com
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ Δ.Σ-Δ.Σ ΦΟΡΟΥΜ
ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ ΛΣBlogger
-->