Σάββατο, 23 Δεκεμβρίου 2017

ΣΦΟΔΡΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΕΧΤΗΚΕ Ο ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ!



Σε επίθεση των φορέων στον Υπουργό Ναυτιλίας όπως μαθένουμε μετατράπηκε η ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στις 20 Δεκεμβρίου 2017, στο πλωτό μουσείο του Πειραιά, “HELLAS LIBERTY”, παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Αντικείμενο της Ημερίδας ήταν οι αλλαγές που φέρνει ο νόμος 4504/2017, στο καθεστώς λειτουργίας των πλοίων αναψυχής.

Προσκεκλημένοι ήταν οι φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο των πλοίων αναψυχής και οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ.

Ουσιαστικά η φιέστα που είχε στηθεί, (διαβούλευση μετά την ψήφιση του νόμου) τους γύρισε ανάποδα.


Διαβάστε παρακάτω τι ειπώθηκε  από τους φορείς και που επιμελώς δεν αναφέρθηκαν στην ανακοίνωση που εξέδωσε το ΥΝΑΝΠ :




ΗΜΕΡΙΔΑ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ:
Άρθρο 85: Τέλος Πλοίων Αναψυχής και Ημερόπλοιων

Απορίες – Σχόλια : Πως χαρακτηρίζεται η ακινησία του πλοίου, πως βεβαιώνεται; Το τέλος είναι μη ανταγωνιστικό. Η εφαρμογή του τέλους είναι στον «αέρα» διότι δεν έχει εκδοθεί η ΚΥΑ

Το θέμα πρέπει να λυθεί με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με την οποία ορίζεται ο τρόπος, η διαδικασία και ο χρόνος απόδοσης του ΤΕ.Π.Α.Η., η διαδικασία και οι αρχές ελέγχου καταβολής του, ο τύπος και το περιεχόμενο των πράξεων βεβαίωσης της οφειλής από τη μη καταβολή του ΤΕ.Π.Α.Η. και του προστίμου της παραγράφου 3, τα όργανα που τις εκδίδουν, τα όργανα και η διαδικασία απαγόρευσης απόπλου και άρσης αυτής, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.

Άρθρο 94

Τροποποιήσεις του ν. 4256/2014
5.  Η περίπτωση γ΄ της παρ. 3 του άρθρου 3 του ν. 4256/2014 αντικαθίσταται ως εξής:
«γ. Για τα σκάφη της περίπτωσης α΄, τα οποία φέρουν σημαία άλλη πλην της ελληνικής απαιτείται να συμμορφώνονται πλήρως με τις αντίστοιχες απαιτήσεις που αφορούν πλοία με ελληνική σημαία. Προς απόδειξη της ως άνω συμμόρφωσης, τα σκάφη αυτά πρέπει να είναι εφοδιασμένα με Πιστοποιητικό Ελέγχου Ξένου Επαγγελματικού Πλοίου Αναψυχής το οποίο εκδίδεται από Αναγνωρισμένο Οργανισμό (Νηογνώμονα), ο οποίος είναι εξουσιοδοτημένος να εκδίδει πιστοποιητικά αξιοπλοΐας για πλοία με ελληνική σημαία αντίστοιχης κατηγορίας. Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, καθορίζονται οι προϋποθέσεις και τα λοιπά ζητήματα που αφορούν την έκδοση του ανωτέρω Πιστοποιητικού.».

Σχόλιο: Εάν δεν εκδοθεί η Απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας που να ορίζει τον τύπο αυτού του πιστοποιητικού, δεν μπορεί κανένα πλοίο σημαίας άλλην πλην της ελληνικής να αποκτήσει άδεια επαγγελματικού πλοίου αναψυχής. Επομένως αυτή τη στιγμή έχουν «παγώσει» όλες οι σχετικές άδειες.
Ειπώθηκε εσφαλμένα ότι δεν απαιτείται πιστοποιητικό στις περιπτώσεις σημαίας πλην της ελληνικής όταν τα υφιστάμενα των άλλων σημαιών δηλώνουν ότι το πλοίο είναι αξιόπλοο. Ο νόμος όμως ορίζει ότι όλα τα πλην ελληνικής σημαίας πρέπει να εφοδιαστούν με πιστοποιητικό από Νηογνώμονα.
Ζητήθηκε η αλλαγή της ημερομηνίας από 30-09-2018 σε 31-10-2018, σχετικά με την αλλαγή των αρμοδιοτήτων της επιθεώρησης, προκειμένου για το μήνα Οκτώβριο να μην χρειαστεί να τρέχουν σε νηογνώμονα για έκδοση πιστοποιητικού.

Άρθρο 99
Ενεργοποίηση Μητρώου τουριστικών πλοίων και μικρών σκαφών

Σχόλιο: Έγινε αναφορά ότι δεν ειπώθηκε τίποτα σχετικά με το μητρώο

Επίσης πολλές διαμαρτυρίες για:

- προσόντα κυβερνήτη και υποχρέωση κυβερνήτη για πλοία κάτω από 24 μέτρα με πάνω από 12 επιβάτες, ιδιαίτερα από μικρά σκάφη και ιστιοπλοϊκά, καθώς και για αναγνώριση προσόντων κυβερνήτη (αρμοδιότητας ΔΝΕΡ)
- υποχρέωση του εκναυλωτή να προσλαμβάνει τον κυβερνήτη (και όχι του πράκτορα ή του ναυλωτή κτλ)
- πιστοποιητικά (ΠΓΕ) που πρέπει να επανεκδοθούν προκειμένου να αναγράφεται ο αριθμός των κλινών.
- διάρκεια ελάχιστου ναύλου που αυξάνεται από 8 σε 12 ώρες και επομένως δεν υπάρχει δυνατότητα για εκτέλεση δύο ναύλων την ίδια ημέρα
- «απαγόρευση» στη πράξη των νυχτερινών πλόων για σκάφη που δεν έχουν κλίνες
- καθυστέρηση στην έκδοση αδειών
- υποχρέωση ενημέρωσης λίστας επιβατών σε κάθε μεταβολή σε κάθε λιμένα
 
Υποστήριξη : SITE | Αρχική | facebook
Δ.Σ © 2012. ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ - limenika-nea.blogspot.com
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ Δ.Σ-Δ.Σ ΦΟΡΟΥΜ
ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ ΛΣBlogger
-->