Πανηγυρίζει ο κ. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ με ανακοίνωσή του για την έκδοση των Π. Δ. 75 και 76/2018 που αφορούν την Οργάνωση και τη Λειτουργία της Σχολής Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής και της Σχολής Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, καθώς και την ένταξη των δύο σχολών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Στη σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων θα εισάγονται μέσω πανελληνίων ιδιώτες οι οποίοι θα καλύπτουν ποσοστό επί των εισαγομένων που καθορίζεται με ΚΥΑ.

Ένα άλλο ποσοστό (κανείς δεν λέει πόσο είναι αυτό) θα καλύπτεται από ήδη υπηρετούντες στο Λ.Σ. (Ανθ/στες, ΥΠΑΞ και Λ.Φ. ισόποσα παρακαλώ)  με σχετικό διαγωνισμό που θα διενεργείται με απόφαση του Αρχηγού.

Οι προερχόμενοι από το Λ.Σ. σπουδαστές θα μπαίνουν από το 2ο έτος της φοίτησης….. (Αυτό πως γίνεται, μόνο ο κ. ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ και ο  Αρχηγός θα μπορούσε να δώσει μια λογική εξήγηση…)

Επιπρόσθετα επί 15 και πλέον έτη θα εισάγονται στην Σχολή Δοκίμων από αυτήν την κατηγορία σπουδαστές, και όπως είναι αντιληπτό, το σύνολο των Υπαξιωματικών και Λ.Φ είναι πλέον εν δυνάμει υποψήφιοι για Δόκιμοι Σημαιοφόροι.

(Δηλαδή εν δυνάμει και επί μακρόν  δέσμιοι σε κομματικές επιδιώξεις. Διαφάνεια μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο. Είπατε τίποτα;)

Άρα  οι προερχόμενοι Δόκιμοι από τις Τάξεις του Λ.Σ. θα κατατάσσονται με διαγωνιστική διαδικασία που καθορίζεται με απόφαση του Αρχηγού Λ.Σ….

Δηλαδή σταματήσαμε να παίρνουμε πτυχιούχους ΑΕΙ, γιατί ήταν διαβλητή η ακολουθούμενη σήμερα διαδικασία πρόσληψης πτυχιούχων ΑΕΙ, δηλαδή ανθρώπων με Κρατική Πιστοποίηση- μεσω του Πτυχίου τους- των προσόντων τους…. για να καταλήξουμε από την πίσω πόρτα να εισάγονται σπουδαστές σε 4τούς φοίτησης Σχολή Δοκίμων  με Απόφαση του Αρχηγού;..

Συγχαρητήρια κύριε Υπουργέ και Αρχηγέ του Λ.Σ...  Αυτό θα πει διαφάνεια...

Όταν το σύνολο των αξιωματικών επεσήμαναν,  να καθιερωθεί η διαδικασία πρόσληψης μέσω ΑΣΕΠ- όπως γίνεται και στο υπόλοιπο Δημόσιο η πρόσληψη πτυχιούχων ΑΕΙ-,  είπαν ότι θα κάνουν,  ότι γίνεται και με  όλα τα άλλα  Σώματα για την εισαγωγή στις Παραγωγικές  Σχολές, υποβαθμίζοντας στην ουσία  το Λ.Σ., το μόνο Σώμα, που λόγω της πολυπλοκότητας του αντικειμένου του, προσλάμβανε Αξιωματικούς ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ απόφοιτους ΑΕΙ, ενώ  για την κάλυψη των πληρωμάτων των σκαφών του ο αριθμός εισαγομένων συμπληρώνετο από τον αναγκαίο αριθμό  αποφοίτων ΑΕΝ.

Παράλληλα εντός του Λ.Σ. λειτουργούσαν σχετικά σχολεία για την εκπαίδευση κυβερνητών- μηχανοδηγών  που κάλυπταν τον μεγαλύτερο αριθμό σκαφών που διαθέτει (όλα τα φουσκωτά και μέχρι τα 600ρια).

Αλήθεια γιατί για μια εκπαίδευση που ένας ιδιώτης την διεκπεραιώνει σε 1-2 μήνες με κόστος μερικές εκατοντάδες ευρώ, το Ελληνικό Δημόσιο θα πρέπει να πληρώνει επί 4 χρόνια εκατοντάδες χιλάδες ευρώ προκειμένου επιτευχθεί το ίδιο αποτέλεσμα από ένα Αξιωματικό του Λ.Σ;

Κ. Υπουργέ οι πολίτες που κυβερνούν σκάφη αντίστοιχα  με αυτά του Λ.Σ. που έχουν δίπλωμα ταχυπλόου ή σκίπερ αποτελούν κίνδυνο για την ναυσιπλοΐα,  αφού  δεν τους ζητάμε να αποφοιτούν από σχολή 4ετούς φοίτησης;

Αφού η Σχολή Δοκίμων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση Πλοιάρχων και Μηχανικών Λ.Σ , γιατί δεν αξιοποιούνται οι σχολές ΑΕΝ, με την ίδρυση σε αυτές ιδιαίτερων τμημάτων, που θα λειτουργούν με ιδιαίτερους Κανονισμούς;

Εμείς ρωτάμε:

Δεν προσλαμβάνει ο δημόσιος τομέας στις τάξεις του υπαλλήλους κατόχους  πτυχίων  ΑΕΙ μέσω ΑΣΕΠ;

Ποιοι και για πιο λόγο δεν θέλουν την ευρύτητα σκέψης στους Αξιωματικούς του Λ.Σ.;

Από πότε είναι αναχρονιστικό, οι αξιωματικοί του Λ.Σ. να έχουν επαρκείς και  σε πανεπιστημιακό επίπεδο γνώσεις επί οικονομικών και νομικών γνώσεων προκειμένου αντιμετωπίσουν τα θέματα της ναυτιλίας μας στο εσωτερικό και τους Διεθνείς Οργανισμούς αλλά και τα πολύπλοκα νομικά θέματα των λιμενικών αρχών ως λιμενάρχες;

Οι πλοίαρχοι και οι μηχανικοί θα ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις ενός Λιμενάρχη, νηολόγου, μιάς Οικονομικής Διεύθυνσης του Υπουργείου κ.λ.π.;

Δεν γνωρίζει κανείς, ότι τα πτυχία της ΣΝΔ (Πλοίαρχοι-Μηχανικοί) δεν αναγνωρίζονται ως παραγωγικά στην χώρα μας (ουσιαστικά δεν έχουν σχέση με το εμπορικό πλοίο που καλούνται να ελέγξουν οι Αξιωματικοί του Λ.Σ), ενώ το αντίθετο συμβαίνει  με τους αποφοίτους των ΑΕΝ

ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ  ΤΟΥ Λ.Σ. ΚΑΙ ΕΞΙΣΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΏ;

 Ή  ΜΗΠΩΣ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΛΛΩΝ  ΒΛΕΨΕΩΝ  ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ Λ.Σ;

Συγχαρητήρια!!!

 Όσο για την στάση της φυσικής ηγεσίας… τι να σχολιάσει κανείς...

Υ.Γ: Έχει ελεγχθεί η συνταγματικότητα της ρύθμισης ένταξης μιας Σχολής (Λ/Φ) 2ετούς φοιτήσεως  στα ΑΕΙ; Αν όντως συμβαίνει αυτό γιατί δεν εφαρμόζεται η ρύθμιση  αναλογικά  και για τα  ΙΕΚ;

ΑΥΤΟΤΕΛΩΣ