Ευφορία επικρατεί στις τάξεις των συνδικαλιστικών ενώσεων αλλά και στον εισηγητή και φέρελπι ναύαρχο, που εισηγήθηκε τον νέο τρόπο αύξησης των οργανικών θέσεων στο Λ.Σ. προκειμένου ισοσταθμιστούν οι απώλειες από την αντίστοιχη αύξηση των θέσεων στους πολιτικούς υπαλλήλους κατά 300 άτομα περίπου…

Μάλιστα τηρούν χαμηλούς τόνους και δεν βγάζουν σχετικές ανακοινώσεις, αν και είναι βέβαιο ότι η Τρόϊκα  δύσκολα μπορεί να φέρει αντιρρήσεις λόγω του αναγκαστικού χαρακτήρα των θέσεων αυτών…

Για να μην σας κρατάμε σε αγωνία πρόκειται

για περίπου 300 θέσεις μεσεγγυούχου σε εμπορικά πλοία (τόσα πλοία περίπου κατάσχονται ετησίως).. 

Από τώρα και στο εξής –(μετά και από το πετυχημένο προηγούμενο στο Κ.Λ. Χανίων)  δεν θα ορίζονται μεσεγγυούχοι πολίτες αλλά μόνο ένστολοι….

Το μέτρο θα ανακουφίσει και τους συναδέλφους εκείνους που αντιμετωπίζουν οικονομικά και άλλα προβλήματα, αφού:

-  Θα έχουν την δυνατότητα να διαμένουν  επί των πλοίων, εξοικονομώντας  πόρους από την μη καταβολή ενοικίου,

-  Δεν θα καταβάλουν πρόσθετες δαπάνες για φως, νερό , και κατά κάποιο τρόπο και για τηλέφωνο αν χρησιμοποιούν το VHF,

-  Δεν θα εμπλέκονται σε καθημερινές  ασχολίες ρουτίνας των Λιμενικών Αρχών, έχοντας πλήρη αυτονομία στις "ξάπλες" τους…

-  Λέγεται ότι ήδη έχουν αρχίσει οι οχλήσεις και συντάσσονται σχετικές λίστες, όπου την μεγαλύτερη ζήτηση έχουν τα κρουαζερόπλοια και ιδιαίτερα τα θαλαμηγά..

Γι’ αυτό τον λόγο οι Ενώσεις κρατούν χαμηλούς τόνους και δεν βγάζουν άχνα….

Βέβαια στις συχνές ερωτήσεις των συναδέλφων περιλαμβάνεται και αν θα εκτελούν παράλληλα και ταξίδια…

Αυτό βέβαια δεν το ρωτούν τυχαία, αφού έχουν ακούσει ότι ο μεσεγγυούχος Λ/Φ του φορτίου και του πλοίου στο Κ.Λ. Χανίων, ταξιδεύει εδώ και μία εβδομάδα από την Κρήτη στη Θεσσαλονίκη, μετά Καβάλα και αφού ξεφόρτωσε το φορτίο σάλπαρε για Λαύριο….

"Ζωή και Κότα" …. ο μεσεγγυούχος συνάδελφος…

Βέβαια να πούμε  και του στραβού το δίκιο, δεν είναι και όλα ρόδινα και θα πρέπει να διευθετηθούν και μερικά θεματάκια, όπως:

-  Σε τι καθεστώς υπηρεσιακής κατάστασης ευρίσκεται….. ο δύστυχος μεσεγγυούχος;

-  Μήπως ευρίσκεται σε άδεια;

-  Μήπως έχει πάρει φύλλο πορείας για εκτέλεση υπηρεσίας και ποιάς υπηρεσίας;

-  Αν –κτύπα ξύλο ή καλύτερα το κεφάλι του διατάξαντα- λέω αν πάθει κάτι θα λογιστεί ότι το έπαθε εν υπηρεσία;

-  Μήπως θα αποζημιωθεί για  εκτέλεση εκτός έδρας υπηρεσίας;

-  Μήπως θα πρέπει να διευκρινιστεί ποιος θα αποζημιώσει τους πλοιοκτήτες  για κάθε βλάβη ή καταστροφή του φορτίου και του πλοίου, αν στο τέλος αποδειχτεί νόμιμο το φορτίο;

-  Μήπως θα πρέπει να διευκρινιστεί, ποιος θα πληρώσει για τις δικαστικές διαμάχες και τις απαντήσεις στη σωρεία των  εξωδίκων από τους πλοιοκτήτες, που έχει ήδη λάβει και  θα πρέπει να διαχειριστεί ο…. Λ/Φ μεσεγγυούχος;

Αλλά μην ανησυχείτε….,  όλα τα παραπάνω η στρατιωτική ηγεσία (;)  θα τα διευθετήσει…

Έχουμε την άποψη, ότι μαζί με τα άλλα Π.Δ που ετοιμάζονται… ένα ακόμη για να διακανονιστούν  τα της δίκαιης και με μόρια κατανομής των νέων θέσεων, επιβάλλεται..

Έτσι θα αποφευχθούν διάφορα παρατράγουδα….

Φαντάζεστε να κάνετε την βόλτα σας και να ακούτε από τους ένστολους μεσεγγυούχους :

«Έχω κότερο….., πάμε μία βόλτα….;»

ΔΡΙΤΣΑΡΕΣΤΑ ΕΡΓΑ…. ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ…

Περαστικά μας…