Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η Κοινή Υπουργική Απόφαση Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Επικρατείας η οποία καθορίζει τη διαδικασία ενημέρωσης και επιβεβαίωσης του προγραμματισμένου ραντεβού πολιτών μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) για τον εμβολιασμό τους κατά της COVID-19.

Σύμφωνα με την ΚΥΑ κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να ελέγξει αν ανήκει σε κάποια από τις ομάδες προς εμβολιασμό, σύμφωνα με τα κριτήρια της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών μέσω εξυπηρέτησης από υπάλληλο του ΚΕΠ, ο οποίος χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα http://emvolio.gov.gr για να το διαπιστώσει, προκειμένου να προγραμματίσει την ημερομηνία συνεδρίας εμβολιασμού. Για το προγραμματισμό του ραντεβού εισάγεται το επώνυμο και τον ΑΜΚΑ του φυσικού προσώπου.

«Τα φυσικά πρόσωπα, που πληρούν τα κριτήρια της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, μπορούν να προγραμματίσουν την ημερομηνία συνεδρίας εμβολιασμού μέσω πιστοποιημένου υπαλλήλου του Κ.Ε.Π.

Ο υπάλληλος του Κ.Ε.Π. εισέρχεται στην Πλατφόρμα Διαχείρισης Συνεδριών Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19, η οποία λειτουργεί μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης κατόπιν αυθεντικοποίησής του με τους Κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης. Στη συνέχεια εισάγει τον ΑΜΚΑ του φυσικού προσώπου, ο οποίος μπορεί να επιλέξει το εμβολιαστικό κέντρο που επιθυμεί από μία λίστα που εμφανίζεται στην οθόνη», σημειώνεται.

Υπεύθυνη δήλωση εκπροσώπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διαδικασία διαχείρισης και επιβεβαίωσης συνεδρίας εμβολιασμού.

Συγκεκριμένα, η Πλατφόρμα Διαχείρισης Συνεδριών Εμβολιασμού παρουσιάζει τα διαθέσιμα χρονικά διαστήματα για τα οποία μπορεί το πρόσωπο να προγραμματίσει το ραντεβού εμβολιασμού.

Μετά την επιλογή του ραντεβού για την πρώτη δόση, προτείνονται πιθανές ημερομηνίες και για τον επαναληπτικό εμβολιασμό, που πρέπει επίσης να επιλεγεί για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

«Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας το φυσικό πρόσωπο λαμβάνει τον μοναδικό κωδικό αριθμό ραντεβού, μοναδικό αναγνωριστικό αριθμό επαλήθευσης (QR Code) καθώς και τις ακριβείς ώρες της προγραμματισμένης συνεδρίας εμβολιασμού», προσθέτει το ΦΕΚ.

Τέλος, για την εξυπηρέτηση των χρηστών του πληροφοριακού συστήματος, διατίθεται εγχειρίδιο χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής καθώς και υπηρεσία εξυπηρέτησης των χρηστών (help desk) για την αναφορά και επίλυση προβλημάτων και την παροχή οδηγιών.

https://www.dikaiologitika.gr/