Στους δρόμους της Αθήνας βγαίνουν από σήμερα τα πρώτα λεωφορεία μέσω leasing ενισχύοντας δρομολόγια σε επιβαρυμένες γραμμές. Ο πρωθυπουργός βρέθηκε στο αμαξοστάσιο για να επιθεωρήσει τα οχήματα και ευχήθηκε καλή αρχή.

Η πολιτική στήριξης των μέσων μεταφοράς αποτελεί για εμάς προτεραιότητα. Σύντομα θα μπει στη ζωή μας και στις αστικές συγκοινωνίες η ηλεκτροκίνηση, εκει μας οδηγεί το μέλλον, με λεωφορεία φιλικά για το περιβάλλον και για τους πολίτες. Ας κάνουμε προσπάθεια όσο κρατά ο κορονοϊός να είμαστε σχολαστικοί στην τήρηση των μέτρων. Πρώτοι αναγνωρίσαμε ότι υπήρχαν σε κάποιες γραμμές συνωστισμοί που ενδεχομένως δημιουργούσαν προβλήματα. Κάναμε όμως το αδύνατο δυνατό, διότι σε αυτή τη συγκυρία δεν ήταν εύκολο να βρεθούν μεταχειρισμένα λεωφορεία στην ευρωπαϊκή αγορά. Έγινε τεράστια προσπάθεια από το υπουργείο, 500 νέα λεωφορεία σε 18 μήνες δεν είναι μικρό έργο. Η ίδια προσπάθεια έχει γίνει και στη Θεσσαλονίκη με 220 λεωφορεία. Συνεχίζουμε στην κατεύθυνση της δέσμευσης που έχουμε αναλάβει, είπε ο πρωθυπουργός.

Πρόκειται για τα πρώτα 40 λεωφορεία από τα 300 μέσω leasing, τα οποία και θα καλύψουν 14 περιοχές, ενώ το επόμενο διάστημα σταδιακά θα προστεθούν και τα υπόλοιπα νέα οχήματα. Πρακτικά σημαίνει έως και 30 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα σε καθεμία από τις γραμμές αυτές.

“Είναι ένα ακόμη βήμα, ενός συνολικού σχεδίου του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών για τον εκσυγχρονισμό των αστικών συγκοινωνιών” δήλωσε στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ ΑΕ Στέφανος Αγιάσογλου.

Και πρόσθεσε: “Μετά την ανάταξη των υπαρχόντων οχημάτων με επισκευές και συντήρηση και την πρόσληψη των νέων οδηγών, η ένταξη στον στόλο των οχημάτων της ΟΣΥ ΑΕ των 300 λεωφορείων με leasing, η οποία θα ολοκληρωθεί το αμέσως επόμενο διάστημα, θα πυκνώσει ακόμη περισσότερο τη συχνότητα των δρομολογίων προς όφελος του επιβατικού κοινού. Με γνώμονα πάντα τον πολίτη η Διοίκηση της Εταιρείας προχωρά στην υλοποίηση και επίτευξη του βασικού στόχου, που είναι ο πλήρης εκσυγχρονισμός των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών”.

Πάντως σύμφωνα με τεχνικούς της ΟΣΥ μέχρι αργά το βράδυ γινόταν αυστηροί τεχνικοί έλεγχοι έτσι ώστε να ελεγχθεί η ασφάλεια και η προσβασιμότητα των λεωφορείων ώστε να είναι από σήμερα στη διάθεση του επιβατικού κοινού τα πρώτα 40 λεωφορεία. Στα λεωφορεία ήδη έχουν τοποθετηθεί το σύστημα τηλεματικής αλλά και το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Οι 14 γραμμές που θα “υποδεχθούν” τα πρώτα νέα λεωφορεία μέσω leazing είναι:

051 «ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ – ΟΜΟΝΟΙΑ (μέσω ΑΚΑΔ. ΠΛΑΤ.),

224 ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ – ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΠΟΛΥΓΩΝΟ),

813 (ΑΒΕΡΩΦ -ΠΡΟΥΣΣΗΣ),

211(ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ),

550 (ΚΗΦΙΣΙΑ -Π. ΦΑΛΗΡΟ),

040 (ΣΥΝΤΑΓΜΑ- ΠΕΙΡΑΙΑΣ),

049 (ΠΕΙΡΑΙΑΣ -ΟΜΟΝΟΙΑ),

Α7(ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ -ΚΗΦΙΣΙΑ),

Β2 (ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ – ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ),

Α3 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ -ΓΛΥΦΑΔΑ),

Α5 (ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ -ΑΝΘΟΥΣΑ),

και τρεις διπλές που εξυπηρετούν τις ίδιες περιοχές:

622 (ΓΟΥΔΗ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ) -815 (ΓΟΥΔΗ -ΤΑΥΡΟΣ),

136 (ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ)- 137(ΑΝΩ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) και

106 (ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ) -126 (ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟ -ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ).

Υπενθυμίζεται πως η μίσθωση ανατέθηκε στις εταιρείες «MED BUS AND TRUCK CENTER ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΟΡΤΗΓΟΥ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ ΑΕ», «ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ & ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και «ΕΘΝΙΚΗ LEASING AE» και αφορά 90 αρθρωτά (με ρυμουλκό) και 210 κανονικά (διαξονικά) ντιζελοκίνητα λεωφορεία.

https://www.ertnews.gr