Με καθυστέρηση πέντε εβδομάδων ίσως και περισσότερο θα είναι εφικτή η αποκρυστάλλωση της εικόνας των διακυμάνσεων στην κίνηση των ευρωπαϊκών λιμένων από την κρίση που προκάλεσε η πανδημία στις αγορές. 

Προς ώρας η εικόνα του πρώτου τριμήνου παραμένει συγκεχυμένη καθώς το Ρότερνταμ αναφέρει πτώση στα εμπορευματοκιβώτια της τάξης του 4,7% εν αντιθέσει με την Αμβέρσα που εμφανίζει αύξηση της τάξης του 4% και τον Πειραιά να διατηρεί τα θετικά πρόσημα παρά την πτώση του Μαρτίου. 

Να σημειωθεί ότι ο όγκος των εμπορευματοκιβωτίων από την Ασία ήταν 2,8% χαμηλότερος από ότι το πρώτο τρίμηνο του 2019. Τα «κενά» εμπορευματοκιβώτια εξακολουθούν να αποτελούν πηγή προβληματισμού με την MSC να έχει δρομολογήσει το MSC Anna για να περισυλλέξει τα «κενά» από της Δυτικέ ακτές των ΗΠΑ.

theseanation.gr