Μπαίνουμε στον 8ο μήνα από όταν τη διαχείριση της μαρίνας Αλίμου ανέλαβε η Ανάπτυξη Νέας Μαρίνας Αλίμου, θυγατρικής του Ομίλου Ελλάκτωρ ωστόσο τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του yachting που ελλιμενίζουν τα σκάφη τους στον χώρο φαίνεται πως μάλλον αυξάνονται.

Ήδη περί τα 200 σκάφη έχουν αποχωρήσει σε άλλες μαρίνες του Σαρωνικού λόγω των υπέρογκων και χωρίς μέχρι σήμερα αντίκρυσμα στις προσφερόμενες υπηρεσίες αυξήσεων των τιμολογίων ελλιμενισμού, οι οποίες θυμίζουμε έγιναν την επόμενη ημέρα κιόλας της υπογραφής του Πρωτοκόλλου Παράδοσης και μάλιστα τη στιγμή που άλλοι κλάδοι και με κυβερνητική απόφαση λόγω πανδημίας έλαβαν σημαντικές ελαφρύνσεις.

Κι αν αυτό αποτελεί ένα μείζον πρόβλημα αφού στην ουσία αλλάζει τον χάρτη του yachting, αλλά και όλων των επιχειρήσεων που έχουν αναπτυχθεί γύρω από αυτό, δεν σημαίνει ότι είναι και το μόνο.

Έτσι, κι αρκετούς μήνες μετά, η παραχωρησιούχος εταιρεία δείχνει να έχει σοβαρά κενά στο θέμα διαχείρισης και αντίληψης των αναγκών μίας ‘επαγγελματικής’ μαρίνας, όπως είναι αυτή του Αλίμου, γεγονός που προμηνύει μία μάλλον δύσκολη ‘συγκατοίκηση’, τουλάχιστον έως το 2025 οπότε και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα ανάπλασης σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας.

Η ατυχής επιλογή στο σύστημα πρόσδεσης των σκαφών, οι μπάρες απαγόρευσης κυκλοφορίας που πρόσφατα εγκαταστάθηκαν στην είσοδο των προβλητών χωρίς όμως να προσφέρεται μία εναλλακτική λύση που θα διευκολύνει εργαζόμενους και επισκέπτες ειδικότερα τα Σάββατα οπότε και η κίνηση στη μαρίνα είναι ιδιαίτερα αυξημένη, αλλά και το περίπλοκο σύστημα των προγραμματισμένων ραντεβού για τον ανεφοδιασμό των σκαφών με καύσιμα, καθώς και ο περιορισμός του χώρου κυκλοφορίας των οχημάτων σε μεγάλο μέρος τη μαρίνας είναι μόνο μερικά από τα προβλήματα που ήρθαν να προστεθούν στα ήδη υπάρχοντα από το προηγούμενο καθεστώς.

Το Ενάλιον ανταποκρίθηκε θετικά στο κάλεσμα που απηύθυνε ο ΣΙΤΕΣΑΠ προς τους δημοσιογράφους προκειμένου να διαπιστώσουν ιδίοις όμμασι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά όλοι όσοι δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στον χώρο και η εικόνα κάθε άλλο από διάθεση για ‘αρμονική και απροβλημάτιστη συνεργασία’ θύμιζε, όπως χαρακτηριστικά είχε αναφέρει ο Παραχωρησιούχος δια του τότε Διευθύνοντα Συμβούλου κου Μωραΐτη σε σχετική επιστολή του προς τους επαγγελματίες του κλάδου.

Απουσία διάθεσης ή έλλειψη τεχνογνωσίας απαραίτητης για την ομαλή μετάβαση σε μία μαρίνα σύγχρονη και φιλική προς τον επισκέπτη; αναρωτιέται κανείς αντικρύζοντας τους επισκέπτες να ψάχνουν κάποιο ίχνος σκιάς στα παρτέρια των παρακείμενων χώρων εστίασης με το θερμόμετρο να αγγίζει τους 40°C σε μία μαρίνα που θυμίζει εργοτάξιο;

Σίγουρα αναντιστοιχία των τιμών με την ποιότητα της εικόνας που παρουσιάζει η μαρίνα σήμερα.

Η ανάπλαση της μαρίνας Αλίμου σίγουρα θα αναβαθμίσει το παραλιακό μέτωπο. Ωστόσο οι υπεύθυνοι δεν θα πρέπει να ξεχνούν ότι έως τότε είναι μία μαρίνα σε πλήρη λειτουργία ενώ αποτελεί τον πρώτο κύριο σταθμό όσων επιλέγουν να ταξιδέψουν στη χώρα μας κάτω από τις πολύ ιδιαίτερες συνθήκες που έχει επιβάλει η πανδημία, αλλά και σημαντικό πόλο έλξης των κατοίκων των γύρω περιοχών.

Κι όλα αυτά είναι πράγματα που οι αρμόδιοι οφείλουν να λάβουν υπ’ όψιν στο πλαίσιο που επιβάλλει άλλωστε ο υψηλός επαγγελματισμός με τον οποίο έχει ταυτίσει το όνομά της η διαχειρίστρια εταιρεία.

https://enalionoffshore.gr/