Παραθέτουμε τα  σχόλια που έχουν αναρτηθεί μέχρι σήμερα στο πλαίσιο της ανοικτής διακυβέρνησης αναφορικά με το άρθρο 25 του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας.

Σύμφωνα με αυτά αβίαστα προκύπτει ο σοβαρός προβληματισμός-αντιρρήσεις όσων σχολίασαν,αλλά και οι αναφορές για φωτογραφικές ρυθμίσεις...

Διαβάστε τα Σχόλια

  • 23 Φεβρουαρίου 2020, 12:54 | Κωνσταντίνος Γ.

    Γιατί προβλέπεται στο άρθρο παράταση της παραμονής στον ΙΜΟ και στους άλλους Οργανισμούς 2 συν 1, συν 1; Δηλαδή συνολικά 4 έτη;
    Έτσι όπως αναφέρεται η ρύθμιση παραπέμπει σε ανάλογες ρυθμίσεις του παρελθόντος, που φωτογράφιζαν λίγο πολύ πρόσωπα και θέσεις.
    Θα μπορούσε να γίνει δεκτό κατ΄ εξαίρεση και για αιτιολογημένους λόγους να δοθεί παράταση ενός μόνο έτους στους διεθνείς οργανισμούς.
    Οι Υπηρεσίες οφείλουν να εκπαιδεύουν νέους αξιωματικούς, ώστε να είναι έτοιμοι, ανά πάσα στιγμή να αναλάβουν, να εκπροσωπήσουν επάξια την χώρα στους Οργανισμούς αυτούς.
    Ούτε δημιουργία «αξιωματικών μόνο για τις θέσεις εξωτερικού», ούτε αναντικατάστατοι αξιωματικοί.
    Η αδράνεια και η ολιγωρία στην λειτουργία των Υπηρεσιών δεν πρέπει να οδηγήσει στην ευλογία της με νόμο.
    Η κατάργηση της διάταξης τοποθέτησης νέων Ανθυποπλοιάρχων στις Υπηρεσίες του Υπουργείου, αυτά τα αποτελέσματα έχει.
    Η γνώση των θεμάτων της Ελληνικής Ναυτιλίας στα διεθνή φόρα δεν έρχεται με επιφοίτηση. Απαιτείται πολύς κόπος και υπηρέτηση σε Υπηρεσίες με σχετικό αντικείμενο.
    Βέβαια θα πρέπει να επισημάνουμε ότι ο προηγούμενος σχεδιασμός των διάρθρωσης των Υπηρεσιών του Υπουργείου δεν προσέβλεπε στην ουσιαστική σε αυτό συμμετοχή των στελεχών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
    Για ΚΑΝΕΝΑ μα για ΚΑΝΕΝΑ λόγο δεν δικαιολογείται η παράταση της τοποθέτησης στις ΕΝΑ. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ.
    Όλοι θα πρέπει να γνωρίζουν, ότι η θητεία είναι ΑΥΣΤΗΡΑ ΔΙΕΤΗΣ. Ο κάθε αξιωματικός θα πρέπει να λαμβάνει τις αποφάσεις του με βάση αυτό το δεδομένο.
    Κάθε παράταση θα καταντά καταστρατήγηση. Μη παροχή δυνατότητας τοποθέτησης σε ΕΝΑ όλων των εχόντων τα προσόντα Αξιωματικών.
    Ευχαριστώ.

  • 21 Φεβρουαρίου 2020, 22:58 | h

    Αντικείμενικα αξιοκρατικά κριτήρια
    Επιλογη υποψηφίων με μόρια.. Ούτε εξετάσεις, ούτε συνεντεύξεις ούτε τιποτα.

    Γλώσσες 40 έως 60 μόρια (Β2, Γ1, Γ2)
    Τοπικη γλώσσα διπλάσια μόρια
    Προπτυχιακό 200
    Μετσπτυχιακο 100
    Διδακτορικο 300
    Για κάθε τίτλο συναφείας με τη θέση μετάθεσης ή απόσπασης επιπλέον 100

    Προυπηρεσια λιμεναρχη για προξενικα και ειδικές υπηρεσίες για Διεθνή οργανισμοι 3 μόρια ανά μήνα κι όχι πάνω από 5 χρόνια

    Βγαίνει και μια ωραία λίστα με συναφεία πτυχίων και προϋπηρεσία για όλα τα προξενικα και μια για κάθε θέση οργανισμού.

    Το πιο αξιοκρατικο και δίκαιο

  • 21 Φεβρουαρίου 2020, 10:23 | ΤΡΥΦΩΝ ΚΟΡΟΝΤΖΗΣ

    Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΓΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (pROFICIENCY) ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ? ΜΕ lOWER ΠΡΟΞΕΝΙΚΟΣ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ? ΣΕ ΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ ΣΥΝΕΝΝΟΕΙΤΑΙ?
    Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΡΑΠΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΖΟΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΥΛΗ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΙΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ?
    ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ FRONTEX ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΑΣ ΑΛΛΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ?

  • 19 Φεβρουαρίου 2020, 10:20 | Παράσχος

    Θα πρέπει να υπάρξει άμεση πρόβλεψη ώστε το προσωπικό του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. να μπορεί να εργασθεί στη νέα μορφή του FRONTEX χωρίς να χρειάζεται να παραιτηθεί από το Σώμα. Η ΕΛ.ΑΣ. το είχε «προβλέψει» εγκαίρως και πρόσθεσε στο Π.Δ. αδειών τους την δυνατότητα λήψης άδειας άνευ αποδοχών 5+5 έτη για εργασία σε Ευρωπαϊκούς οργανισμούς. Είναι τουλάχιστον άδικο για το πολύπαθο προσωπικό του Λ.Σ., που έχει επωμιστεί το μεγαλύτερο κομμάτι του μεταναστευτικού, να μην μπορεί να εργαστεί σε έναν Οργανισμό που ασχολείται κατά 95% με το κομμάτι αυτό (μεταναστευτικό) έτσι ώστε παράλληλα με το προσωπικό του όφελος, να συνεισφέρει και στο Λ.Σ. με τις γνώσεις που θα αποκομίσει.

  • 18 Φεβρουαρίου 2020, 20:20 | ΝΙΚΟΣ

    Θα έπρεπε να περιληφθεί διάταξη για λόγους ισονομίας όμοια με αυτή που ισχύει σε όλο το δημόσιο ( Ν.3528/2007 Άρθρο 51), στην Ελλ.Αστυνομία (Νόμος 4249/2014 Άρθρο 48), στην Πυροσβεστική (ΠΔ 3/2014 ΦΕΚ.6/Α/10-01-2014 άρθρο 102Α)σύμφωνα με την οποία ΄΄Στον υπάλληλο (δημόσιο υπάλληλο, αστυνομικό, πυροσβέστη) που αποδέχεται θέση, υπό καθεστώς σύμβασης, στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή σε διεθνή οργανισμό στον οποίο μετέχει η Ελλάδα, χορηγείται άδεια χωρίς αποδοχές, μέχρι πέντε έτη. Η άδεια μπορεί να παραταθεί με την ίδια διαδικασία μέχρι μία ακόμα πενταετία.

  • 18 Φεβρουαρίου 2020, 11:53 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    Στο άρθρο 115 πργ.5(ια) του ν 4504/17 αναφέρει:<>Στην τροπολογία που προωθείται αφήνει ίδια τα ειδικά τυπικά προσόντα για τους Αξιωματικούς ΣΝΔ (ήτοι πέντε έτη σε Λιμενικές Αρχές) ενώ μειώνει το χρόνο και δεν αναφέρει τόπο που θα πρέπει οι Αξιωματικοί ειδικοτήτων να συμπληρώσουν αυτά.Με δεδομένο ότι οι Αξιωματικοί ειδικοτήτων κατέχουν τα ίδια πτυχία με Αξιωματικούς ΣΝΔ θα πρέπει να τύχουν της ίδιας αντιμετώπισης όσον αφορά το δικαίωμα να υπηρετήσουν σε θέσεις εξωτερικού σύμφωνα με τους κανόνες περί ίσης μεταχείρισης.Για τους ίδιους κανόνες όμως θα πρέπει και οι Αξιωματικοί ΣΝΔ να τύχουν της ίδιας αντιμετώπισης όσον αφορά το χρονικό διάστημα της υποχρέωσης.Ως εκ τούτου νομίζω ότι η διάταξη πρέπει να επανεξεταστεί και να εφαρμοστεί οριζόντια τόσο για Αξιωματικούς ΣΝΔ όσο και ειδικοτήτων.

  • 17 Φεβρουαρίου 2020, 20:56 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Μέχρι τώρα ίσχυε η «άριστη» γλώσσα ξένης γλώσσας για μετάθεση εξωτερικού. Το γεγονός ότι τώρα αλλάζει σε «καλή» για δύο χρόνια και έπειτα σε «πολύ καλή» αποτελεί, πισωγύρισμα, εξυπηρέτηση παλαιότερων Α/Ξ χωρίς ξένες γλώσσες και τυπικά προσόντα ενώ δεν εξυπηρετεί την ποιοτική επιλογή Α/Ξ αλλά επιλογή του να μη κόψουμε κανέναν.
    Η υπηρεσία 5 χρόνια σε σχετική Διεύθυνση του Υπουργείου για μετάθεση σε Διεθνή ή Ευρωπαϊκό Οργανισμό εκτός του ότι είναι γενική, κρίνεται υπερβολική και αδικεί κατάφορα όσους Α/Ξ υπηρετούν σε Λιμεναρχεία θα μπορούσε να είναι 2 χρόνια υπηρεσίας σε σχετική Διεύθυνση. Επίσης Α/Ξ εκ Σ.Ν.Δ. για να μπορεί να μετατεθεί σε Ε.Ν.Α. ή Οργανισμό πρέπει να υπηρετήσει 5 χρόνια σε λιμ. αρχή και 5 χρόνια σε σχετική Διεύθυνση του Υπουργείου δηλαδή μετά από 10 χρόνια! Λοιπές κατηγορίες Α/Ξ χρειάζονται λιγότερα χρόνια δημιουργώντας αδικίες μεταξύ Α/Ξ.
    Όσον αφορά την παράγραφο 3 το σχετικό σχολείο έως σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί ενώ υφίσταται σε κείμενες διατάξεις, είναι πολύ περιοριστική καθόσον στην περίπτωση που υλοποιηθεί θα περιορίζει τους υποψηφίους μόνο σε όσους έχουν ασχοληθεί με την επιθεώρηση πλοίων και ειδικότερα σε όσους έχουν υπηρετήσει στον ΚΕΠ.

  • 17 Φεβρουαρίου 2020, 19:36 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    Το γεγονός ότι οι αξιωματικοί εκ ΣΝΔ πρέπει να έχουν υπηρετήσει 5 χρόνια σε λιμ. αρχές ή σκάφη για να εκπληρώσουν τα Ειδικά Τυπικά Προσόντα Προαγωγής σε Πλωτάρχη ώστε να μπορούν να μετατεθούν σε θέση εξωτερικού ενώ οι Α/Ξ απευθείας κατάταξης δεν έχουν προϋποθέσεις προαγωγής και υποχρεούνται μόνο για 2 χρόνια υπηρεσίας σε λιμ. αρχές, δημιουργεί αδικίες και διακρίσεις, ενώ χαρακτηρίζει τη διατάξη ως φωτογραφική. Το δικαιότερο είναι 5 χρόνια υπηρεσίας σε λιμ. αρχές για όλους το οποίο ισχύει σήμερα. Τα πισωγυρίσματα στις διατάξεις μόνο κακό κάνουν στο Σώμα.

  • 17 Φεβρουαρίου 2020, 11:20 | Γιάννης

    Η συγκεκριμένη διάταξη δε λαμβάνει υπόψη της την πρόσφατη ίδρυση της Ευρωπαϊκής Συνοριοφυλακής και Ακτοφυλακής. Ως γνωστόν από τον Δεκέμβριο του 2019, βρίσκεται σε εφαρμογή η νέα ευρωπαϊκή οδηγία για τον Frontex, που προβλέπει το πρώτο ένστολο ευρωπαϊκό σώμα. Στην πρώτη πρόσκληση για το νέο ευρωπαϊκό σώμα μεγάλος αριθμός στελεχών του ΛΣ αλλά και της ΕΛΑΣ, έχει ήδη υποβάλλει αίτηση (ήδη έχουν σταλεί οι πρώτες προσκλήσεις για τις εξετάσεις που απαιτούνται). Θα είναι μεγάλη επιτυχία της Ελλάδας να καταφέρει να έχει δικά της στελέχη στο σώμα αυτό, για εθνικούς λόγους (μεταναστευτικό, εξωτερικά σύνορα ΕΕ, δικτύωση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο κλπ.). Ενώ η ΕΛΑΣ έχει ήδη προβλέψει διαδικασίες για άδεια ανευ αποδοχών, αντίστοιχη πρόβλεψη στο ΛΣ δεν υπάρχει. Θα είναι μεγάλο κρίμα νέα στελέχη με ικανότητες να αναγκαστούν να παραιτηθούν (γιατί αν επιλεγούν κάποιοι το πιο πιθανό θα είναι αυτοί να είναι νέοι σε ηλικία και ικανοί), οπότε το ΛΣ θα χάσει όλη την τεχνογνωσία αλλά και την πληροφορία που τα στελέχη αυτά θα φέρουν στο σώμα με την επιστροφή τους.
    Η πολιτική ηγεσία, πρέπει να λάβει υπόψη τα ανωτέρω, στο πλαίσιο της αναβάθμισης του στελεχιακού δυναμικού και να προβλέψει διευκόλυνση για τα στελέχη που θα επιλεγούν, ώστε να βοηθήσει στην μελλοντική αναβάθμιση του ΛΣ.

  • 15 Φεβρουαρίου 2020, 18:12 | Χρήστος

    Η διατύπωση για την υποχρέωση παραμονής αλλά και η «αποζημίωση ίση με το δεκαπλάσιο του γινομένου του βασικού μισθού του κατεχόμενου βαθμού επί τους υπολειπόμενους μήνες υποχρέωσης παραμονής στην υπηρεσία», είναι καταχρηστική και πρέπει να αφαιρεθεί.
    Πρώτη φορά αναφέρθηκε στο νόμο 4504 του 2017 από την προηγούμενη κυβέρνηση. Εάν αυτό το νομοσχέδιο, έρχεται να διορθώσει τα κακώς κείμενα του 4504, θα πρέπει η αναφορά αυτή να απαληφθεί.
    Αντίστοιχες διατάξεις ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ούτε στην ΕΛΑΣ, ούτε στις ΕΔ. Δεν υπάρχει νομική βάση πίσω από αυτή την υποχρέωση και θα καταπέσει από οποιονδήποτε προσφύγει. Δεν είναι σαν τις υποτροφίες που δίνονται και πρέπει να επιστραφούν, ή τις εκπαιδεύσεις που πλήρωσε το δημόσιο και πρέπει να τις αποζημιώσει το στέλεχος που τις έκανε.
    Μετάθεση ή απόσπαση στο εξωτερικό, γίνεται για εκτέλεση υπηρεσίας, χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του Δημοσίου.
    Η διάταξη αυτή είναι καθαρά εκδικητική για το προσωπικό.

  • 15 Φεβρουαρίου 2020, 12:25 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΠΑΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ

  • 15 Φεβρουαρίου 2020, 09:21 | AKIS

    Θα πρέπει η επιλογή αξιωματικού για Ε.Ν.Α. να πραγματοποιείται με μόρια και ΜΟΝΟ μέσω ΑΣΕΠ.
    Τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα, Αγγλικά σε επίπεδο proficiency KAI μία δεύτερη γλώσσα για την χώρα που επιθυμεί να τοποθετηθεί το στέλεχος Λ.Σ., δηλαδή επιθυμεί να τοποθετηθεί στο Νοβοροσίσκ ? ως δεύτερη γλώσσα να έχει πτυχίο τα Ρώσσικα σε επίπεδο lower τουλάχιστον , θελει να τοποθετηθεί στο Αμβούργο ? να έχει δεύτερη γλώσσα τα Γερμανικά, όλα αυτά με μόρια, όσο πιο πολλά πτυχία ξένων γλωσσσών κατέχει τόσα παραπάνω μόρια να παίρνει ειδικά όμως περισσότερα μόρια εφόσον είναι γνώστης της μητρικής γλώσσας στην χώρα που επιθυμεί να πάει.

    Επίσης οι τοποθετήσεις να γίνονται με μόρια κατ ελάχιστο το στέλεχος Λ.Σ. να έχει υπηρετήσει ως λιμενάρχης ή υπολιμενάρχης τουλάχιστον 5 χρόνια ή κυβερνήτης , ύπαρχος ή μηχανικός σε σκάφη τουλάχιστον 5 χρόνια.
    Θα πρέπει να δίνονται παραπάνω μόρια ως λιμενάρχης, υπολιμενάρχης σε νησιά κατηγορίας 1,2,3.
    Εφόσον υπηρετεί ή έχει υπηρετήσει παραπάνω από 5 χρόνια να δωθούν παραπάνω μόρια.
    Ως κυβερνήτης ή ύπαρχος ή μηχανικός σε σκάφη τύπου ΠΑΘ να δωθούν παραπάνω μόρια .

    Μεταξύ ισοβαθμίας μορίων αλλά με τον ίδιο βαθμό Π.χ. ΠΧΗΣ Λ.Σ. να τοποθετείται στην Ε.Ν.Α. ο αρχαιότερος.

    Μεταξύ ισοβαθμίας μορίων π.χ. ΠΧΗ με ΑΝΤΧΟΣ θα τοποθετείται ο ανώτερος.

    Θα πρέπει τέλος κύριε Υπουργέ να σταματήσει το ρουσφέτι και πολιτικές φιλίες μεταξύ στελεχών και πολιτικής ηγεσίας για το ποιος θα γίνει προξενικός λιμενάρχης.

  • 15 Φεβρουαρίου 2020, 07:31 | Βα

    Στην παραγράφου πέρα των ανωτέρω συνεκτιμωνται:

    Θα πρέπει να δωθει περισσότερη βαρύτητα στη γνώση της τοπικής διαλέκτου. Δε γίνεται σε θέση στην Τουρκία να μην έχει προτεραιότητα κάποιος που μιλάει Τουρκικά ή στη Ρωσία Ρώσικα ή στη Γαλλία Γαλλικά σε σχέση με κάποιον που μπορεί να μιλάει δύο άσχετες γλώσσες.

    Επίσης στη συνεκτιμηαη της προηγούμενης εμπειρίας σε σχέση με την υπηρεσία που αποσπάται είναι υποκειμενικό θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση η συνεκτιμηαη της προηγούμενης υπηρεσίας αντί εμπειρίας

    Ιδιαίτερα σημαντικό να προστεθεί η κατοχή τίτλων σπουδών σε σχέση με την υπηρεσία που αποσπάται το στέλεχος. Προπτυχιακά γεωπολιτική, μεταπτυχιακά διεθνών σχέσεων, διοίκηση λιμένων, διδακτορικά ναυτιλιακα κτλ δε θα πρέπει να αποτελεί πλεονέκτημα γι τους υποψήφιους γισ αντίστοιχες θέσεις εξωτερικού με κάποιων που δεν έχει τίποτα;

    Αξιοκρατία…..
    Η σχετική ΥΑ που ίσχυε για τους διεθνείς οργανισμούς ήταν στο ΦΕΚ 257-2002Β ΥΑ 1141.1/29/02) όπου θα πρέπει να καλύπτει όλο το εύρος σπουδών από προπτυχιακά έως διδακτορικά, ελληνικών πανεπιστήμιο ή αντίστοιχων (ισοτιμων / ισοδύναμων επαγγελματικά) της αλλοδαπής

  • 14 Φεβρουαρίου 2020, 23:53 | Κώστας

    Θα πρεπει να υπάρξουν περισσότερα κριτήρια επιλογής για τη θέση στο εξωτερικό όπως στα άλλα σώματα και όπλα. Μοριοδοτηση ανάλογα χρόνια υπηρεσίας σε παραμεθόριο, ξένες γλώσσες, πτυχία, μεταπτυχιακά, συναφής υπηρεσία κτλ

    Στους διεθνείς οργανισμούς που είναι πιο εξειδικευμένο το αντικείμενο σαφώς θα πρέπει να υπάρχει ως κριτήριο επιλογής η προηγούμενη υπηρεσία με συναφές αντικείμενο όπως και η ύπαρξη εξειδικευμένων τίτλων σπουδών. Στα σωστά πρότυπα ήταν η ΥΑ 1141.1/29/02 όπου αναφερόταν στην προτίμηση των υποψηφίων κατόχων εξειδικευμένων πτυχίων, μετά πτυχιακών κτλ, η οποία απλά έπαψε να ισχύει με το Ν 4504/17. Θα πρέπει να επανέλθει καθώς αποτελεί μια αξιοκρατική βάση επιλογής. Δε γίνεται πχ για θέση στον imo να μην εκτιμηθεί υποψήφιος που έχει μεταπτυχιακό στα ναυτιλιακα σε σχέση με κάποιον που δεν έχει… Περα από τη συναφή υπηρεσία είναι άκρως σημαντική

  • 14 Φεβρουαρίου 2020, 20:29 | Πετρος

    Δηλαδή προυποθεση γισ να πας προξενικο είναι να έχεις advanced.Και μεταξύ εκατοντάδων αξιωματικων πως γίνεται η επιλογή με αυτό το μοναδικό κριτήριο;;;;

    Αν κάποιος έχεις 3 πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικα δεν παίζουν κανέναν ρόλο;
    Συνεκτιμωνται απλά άλλες γλώσσες και αυτό δεν είναι δεσμευτικό;;

    Το μόνο θετικό είναι συναφής υπηρεσίαστους διεθνείς οργανισμούς… Αλλα είναι δυνατόν να μην υπολογίζεται ότι εγώ είμαι 20 χρόνια στην ασφάλεια στο ΚΛΠ με Δικογραφίες στην πλάτη, μηνύσεις, ναυτοδικεα από κατηγορούμενους και να μην υπολογίζεται αλλά να υπολογίζεται ο άλλος που έχει κάνει 5 χρόνια στη ΔΑ;;;;
    Θα πρέπει να μην υπάρχει δέσμευση προϋπηρεσίας στο υπουργείο αλλά γενικά ο χρόνος υπηρεσίας σε αντίστοιχες θέσεις εσωτερικού

  • 14 Φεβρουαρίου 2020, 11:57 | Νίκος

    Η απαίτηση για τουλάχιστον πολύ καλή γνώση ξένης γλωσσάς αδικεί συναδέρφους ηλικίας 47-52 ετών σήμερα που όταν μπορούσαν με καλή γνώση δεν »μπόρεσαν» να Υπηρετήσουν στο εξωτερικό και τώρα είναι αναγκασμένοι να καταφύγουν σε ξενόγλωσσα κέντρα ή ιδιαίτερα μαθήματα ,μαζί με τα παιδιά τους ενδεχομένως,συγκεράζοντας ταυτόχρονα υπηρεσιακές,οικογενειακές και προσωπικές ανάγκες

  • 14 Φεβρουαρίου 2020, 11:23 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    1. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΘΟΥΝ ΔΙΑΦΑΝΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΕΝΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΥ Η ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΠΛΩΤΑΡΧΗ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ, ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΚΕΝΗΣ ΘΕΣΕΩΣ. ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΑΔΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΝΟΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ.
    2. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΘΕΙ ΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗ ΓΙΑ ΔΥΟ (02) ΕΤΗ ΣΕ ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ, ΤΡΙΑ (03) ΕΤΗ ΣΕ ΛΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΑΕΝ ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ (04) ΕΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ (ΣΔΣΛΣ-ΤΕΧΝΙΚΩΝ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ-ΝΟΜΙΚΩΝ). ΚΑΤ’ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΑΝΕΥΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΞΕΥΡΕΣΗΣ ΛΙΜΕΝΑΡΧΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ 10 ΤΟΥ ΠΔ 33/2009, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΦΟΡΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΣΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΣ.
    3.ΓΙΑ ΤΗ ΔΕ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ ΑΠΟ PROFICIENCY ΣΕ ADVANCED ΚΑΙ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ LOWER, ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΧΩΣ ΑΛΛΟ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΗΣΗ, ΩΣΤΟΣΟ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙ/ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ PROFICIENCY ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΙΧΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ.
    4. Η ΣΥΝΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΕΝΕΚΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΑΦΗΣ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ/ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΙΜΗ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΚΤΙΜΑΤΑΙ;

  • 14 Φεβρουαρίου 2020, 00:39 | Oldnavy

    Ο ειδικός όρος να είναι αξ εκ ΣΝΔ ή τεχνικός ή νομικός αποτελεί μέτρο αποκλεισμού από τα εργασιακά δικαιώματα για τους αξ προερχόμενους από σδυλς ή λφ. Εξάλλου με γνώμονα ότι οι αναφερόμενοι αξ κατέχουν πτυχία αει ή ΑΤΕΙ και πτυχίο ξένων γλωσσών καθώς και πολυετή εμπειρία επί θεματικών ενοτήτων αρμοδιότητας ΛΣ θα έπρεπε να τους παρέχεται το δικαίωμα απόσπασης στο εξωτερικό.Ένας τεχνικός αξ απευθείας κατάταξης πόση εμπειρία διαθέτει σε ειδικά θέματα που δεν διαθέτει ένας αξ εκ δυλς ή λφ; Πρέπει να αρθεί η αδικία αυτή

  • 13 Φεβρουαρίου 2020, 21:09 | Σοφια

    Θα έπρεπε να έχει συμπεριληφθεί άρθρο σχετικά με τις εξελίξεις στο θέμα Ευρωπαϊκής Ακτοφυλακής. Πολλά στελέχη έχουν έχουν υποβάλει αίτηση. Η ΕΛ.ΑΣ. το έχει προβλέψει και δημιούργησε άρθρο που δίνει την δυνατότητα χορήγησης αδείας άνευ αποδοχών για τον λόγω αυτό, με σκεπτικό τα στελέχη που θα υπηρετήσουν στην FRONTEX να επιστρέψουν την τεχνογνωσία στην ΕΛ.ΑΣ. και δεύτερον να υπάρχει έντονη ΕΛΛΗΝΙΚΗ παρουσία στον οργανισμό, με ότι αυτό συνεπάγεται. Ένα άρθρο που να δίνει την δυνατότητα χορήγησης αδείας άνευ αποδοχών σε στελέχη που προσλαμβανονται σε ευρωπαϊκές υπηρεσίες όπως europol, fronteχ κ.α για χρονικό διάστημα ίσο με αυτό της σύμβασης εργασίας.


limenikanea.gr