H παγκόσμια αγορά των δεξαμενοπλοίων αναμένεται να γνωρίσει μεγαλύτερη «ανεπάρκεια» σε όρους τονάζ καθώς πλησιάζουμε προς την 1/1/2020 και την εφαρμογή του sulphur cap, σημειώνει η Diamond S Shipping σε ανακοίνωση της.

Ειδικότερα στη σχετική ανακοίνωση, με αφορμή τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας, τονίζεται ότι η διαθεσιμότητα δεξαμενοπλοίων αναμένεται να μειωθεί το β΄εξάμηνο του έτους καθώς περίπου το 16% του παγκόσμιου στόλου τάνκερς θα εξέλθει της αγοράς για την εγκατάσταση scrubbers. Η Diamond S Shipping σημειώνει ακόμη ότι το βιβλίο παραγγελιών παραμένει σε «διαχειρίσιμα» επίπεδα.

Παράλληλα, καθώς η ζήτηση για πετρέλαιο θα συνεχίσει να κινείται πάνω από τα 100 εκατ. βαρέλια/ημέρα, τα παγκόσμια αποθέματα αναμένεται να μειωθούν, δημιουργώντας αύξηση της ζήτησης όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Με αφορμή τα παραπάνω, ο Craig H. Stevenson Jr, πρόεδρος και CEO της εταιρείας, αναμένει βελτιωμένη ναυλαγορά για τα wet, από την οποία τα 68 crude και product carriers της Diamond S Shipping θα μπορούσαν να επωφεληθούν.

Υπενθυμίζεται ότι η Diamond S Shipping ουσιαστικά αποτελεί την ενοποιημένη εταιρεία της   DSS Holdings L.P με το spin-off του στόλου των crude και product tankers της Capital Product Partners, της οποίας ηγείται ο Ευ. Μαρινάκης.

Φωτό:Cameron Venti/ Unsplash

naftikachronika.gr