Η ναυλαγορά των containers σημειώνει το 2020 τα μεγαλύτερα κέρδη των τελευταίων ετών


Η ναυλαγορά των containerships ανεβαίνει και οι Όμιλοι κολοσσοί προχωρούν σε αναδιαρθρώσεις  στο στελεχιακό τους δυναμικό, προκείμενου να ενισχυθούν απέναντι στον ανταγωνισμό.

Στον όμιλο της  MSC ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος ο Soren Toft, ο οποίος έναν χρόνο πριν είχε φύγει από το ανταγωνιστικό Όμιλο της  A.P. Moller Maersk. Είχε προσληφθεί από την MSC πέρσι τον Νοέμβριο και η ανέλιξή του είναι ταχύτατη.

Η MSC που ανήκει στην οικογένεια Απόντε, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία liners στον κόσμο και κυνηγάει να πάρει την πρωτιά από τη δανέζικη  Maersk. Ο νέoς CEO θα έχει απευθείας επαφή με τον ιδρυτή και πρόεδρο της MSC, τον Τζιανλουίτζι Απόντε ένδειξη του πόσο πολύ τον εμπιστεύονται για να κάνει τον Όμιλο πρώτη παγκόσμια δύναμη.

Ο Soren Toft πριν πάρει μετακινηθεί στην εταιρεία των Απόντε έιχε 25 χρόνια προυπηρεσίας και εμπειρίας στην Maersk και μάλιστα σε υψηλόβαθμες θέσεις. Γνωρίζει όλο τον μηχανισμό λειτουργίας ενός Ομίλου Liners.

Η ναυλαγορά των containers σημειώνει το 2020 τα μεγαλύτερα κέρδη των τελευταίων ετών αφού λόγω της πανδημίας έχει αναλάβει να μεταφέρει προιόντα που καλύπτουν μία τεράστια  ζήτηση ανά τον κόσμο.

Ειδικά οι ΗΠΑ και η Ευρώπη είναι οι μεγαλύτεροι πελάτες αφού γεμίζουν τις αποθήκες τους με όλα τα εμπορεύματα που έιναι αναγκάια και έχουν ζήτηση.

Η άνοδος της ναυλαγοράς  των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων άρχισε τον περασμένο Ιούλιο και μέχρι σήμερα έχει παρτουσιάση άνοδο κατά 30%!

Το κόστος για να στείλει κάποιος ένα  κοντέινερ από την Κίνα  για τις ανατολικές ακτές των ΗΠΑ έφθασε τα 4.750 δολάρια αυτή την εβδομάδα αυξημένος κατά  42% σε σύγκριση με  τον περασμένο Ιούλιο. Για τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ το κόστος είναι  3.878 δολάρια αυξημένο κατά 50% σε σύγκριση με τον Ιούλιο 2020.

Ο εμπορικός δρόμος του Ειρηνικού ο λεγόμενος transpacific route από την Ασία προς τις ΗΠΑ καταγράφει  την ισχυρότερη ζήτηση, με τον όγκο των εμπορευμάτων  να είναι αυξημένος,κατά περίπτωση από 10% έως 20%. Η τιμή των ναύλων είναι στο υψηλότερο σημείο από το 2008.  Η υψηλή  ζήτηση σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές θα συνεχιστεί και το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Η άνοδο της ναυλαγοράς οφείλεται επίσης στο γεγονός ότι μεγάλες επιχειρήσει στέλνουν τα προϊόντα τους ή εισάγουν πρώτες ύλες μέσω containerships αφού τα αεροπλάνα που χρησιμοποιούσαν είτε είναι καθηλωμένα είτε δεν επαρκούν πλέον.

https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/naut...