Ραγδαίες εξελίξεις για το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο, που πρόκειται να μεταφερθεί εντός της λιμενικής ζώνης Πειραιά.

Όπως φαίνεται και μετά το δημοσίευμα του zougla.gr, το σοβαρό αυτό θέμα που έχει να κάνει με την ασφάλεια ζωής, περιβάλλοντος και ναυσιπλοίας, παρακολουθείται στενά από τις αρμόδιες αρχές.

Η Δημόσια Αρχή Λιμένων (ΔΑΛ) με το από 27.1.2020 έγγραφο της απέρριψε την ένσταση της ετερόρρυθμης εταιρείας φυλάκων, που σημειωτέον έχει ένα κεφάλαιο μόλις 44.850 Ε, με την οποία ζητούσε να γίνει μετακίνηση του πλοίου χωρίς να τηρηθούν οι αυστηρές προϋποθέσεις της ΔΑΛ. Και όχι μόνο αυτό, αλλά η ΔΑΛ προχώρησε και σε σοβαρή επισήμανση που επιβεβαιώνει και το ρεπορτάζ του zougla.gr, ότι η ενιστάμενη αυτή ετερόρρυθμη εταιρεία δεν έχει προσκομίσει οποιοδήποτε ασφαλιστήριο συμβόλαιο του πλοίου στη ΔΑΛ.

Αλλά σημαντικές εξελίξεις είχαμε και στο Ειρηνοδικείο Πειραιά, όπου συζητείτο χθες μεταρρύθμιση της προσωρινής διαταγής που είχε καταφέρει να λάβει η ως άνω ετερόρρυθμη εταιρεία. Ούτε λίγο ούτε πολύ η αιτούσα ετερόρρυθμη εταιρεία ανέφερε στην Ειρηνοδίκη υπηρεσίας, κ. Καραγιάννη, ότι τελικά το ναυπηγείο δεν δέχτηκε να προσδεθεί στο μώλο του το επικίνδυνο και επιβλαβές πλοίο, αλλά βρήκε το ναυπηγείο του κ. Σπανόπουλου και εναλλακτικά το ναυπηγείο του κ. Φρατζή, που θα δεχτούν το επικίνδυνο και επιβλαβές αυτό πλοίο.

Ζήτησαν δε επίμονα να χορηγηθεί επί τόπου η προσωρινή διαταγή για να μετακινηθεί το πλοίο, χωρίς τις προϋποθέσεις που θέτει η ΔΑΛ. Η κ. Ειρηνοδίκης όμως που δίκασε την υπόθεση, προφανώς αντιλαμβανόμενη τους κινδύνους που θα εγκυμονούσε μια τέτοια ενέργεια και παρά τις έντονες αντιδράσεις των δικηγόρων τόσο της ετερόρρυθμης εταιρείας, όσο και της τράπεζας, ανέβαλε τη συζήτηση της υποθέσεως για να συζητηθεί συνολικά μαζί με την αίτηση ανακλήσεως προσωρινής διαταγής που έχει καταθέσει η πλοιοκτήτρια εταιρεία, για την 30.1.2020. Όμως το θέμα δεν σταματά εδώ. Ασφαλείς πληροφορίες μας αναφέρουν ότι και η Εισαγγελία Πειραιώς παρακολουθεί στενά το θέμα αυτό, και ήδη για το εν λόγω πλοίο έχει σχηματιστεί ποινική δικογραφία.

Το zougla.gr θα παρακολουθεί στενά το θέμα, ακριβώς γιατί πρόκειται για την ανθρώπινη ζωή, το περιβάλλον και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και για να μην επαναληφθούν όσα έγιναν στο παρελθόν, από την εμπειρία του οποίου προέκυψαν και οι αυστηρές διατάξεις που θέτει η ΔΑΛ για την απομάκρυνση ενός επικίνδυνου και επιβλαβούς πλοίου.