Μια πρόσφατη έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά έδειξε ότι περίπου οκτώ στα 10 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από το σπίτι τους, ποσοστό αυξημένο κατά 2,6% σε σχέση με το 2018.

Τι κάνουν οι Έλληνες όταν είναι στο διαδίκτυο; 

Στην πρώτη θέση, βρίσκεται η αναζήτηση πληροφοριών και υπηρεσιών με ποσοστό που σχεδόν αγγίζει το 89%. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η online περιήγηση, η ενημέρωση για ειδήσεις μέσα από ιστοσελίδες, ηλεκτρονικές εφημερίδες και περιοδικά: 87,7%. Στην τρίτη θέση βρίσκονται τα emails αφού 77,9% των Ελλήνων όταν μπαίνει στο διαδίκτυο στέλνει ή λαμβάνει ηλεκτρονικά μηνύματα. Αν και μπορεί να περιμέναμε ότι οι ώρες που περνά κανείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα βρίσκονταν υψηλότερα στη λίστα, έχουν καταφέρει να βρεθούν στην τέταρτη θέση με ποσοστό 74,9%. Συχνότερα επισκέπτεται κανείς το Facebook, το Twitter και το Instagram.

Η υπόλοιπη λίστα: 

•Μουσική (π.χ. web ραδιόφωνο, You Tube, μουσική συνεχούς ροής (streaming): 72,9%.

•Ανταλλαγή μηνυμάτων με εφαρμογές, όπως Skype, Messenger, Viber, Whats App: 72%.

•Πραγματοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων, με χρήση web κάμερας μέσω του διαδικτύου (Skype, Messenger, Facetime, Viber, Whats App κ.λπ.) : 66,8%.

•Αναζήτηση πληροφοριών υγείας, σχετικά με ασθένειες, διατροφή, κακώσεις, τραύματα, παράγοντες που βελτιώνουν την υγεία κ.λπ. : 65,9%.

•«Ανέβασμα» σε ιστοσελίδα κειμένου, φωτογραφιών, μουσικής, videos, λογισμικού κ.λπ., προκειμένου να τα μοιραστούν με άλλους :46,2%.

•Πραγματοποίηση τραπεζικών συναλλαγών: 40,3%.

•Αναζήτηση εργασίας ή αποστολή αιτήσεων για εύρεση εργασίας: 17%.

•Αποστολή γνώμης (σε blog, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.ά.) για κοινωνικά ή πολιτικά θέματα: 13,1%.

•Συμμετοχή σε online διαβουλεύσεις ή ψηφοφορίες για κοινωνικά ή πολιτικά θέματα: 3,8%.

•Πώληση αγαθών ή υπηρεσιών μέσω δημοπρασιών, π.χ. μέσω e-Bay: 3,2%.